Succesvolle doelgroepactivatie voor Profoto: Uitverkocht event en een wachtlijst!
Profoto is een premiummerk in flitsapparatuur voor professionele fotografen, bekend om hun inspirerende content en sterke merkimago. Maar wat als je doelgroep het product eerst moet ervaren om overtuigd te raken? Dat was precies de uitdaging waarvoor Profoto ons inschakelde. Het resultaat?
Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.
Traditioneel toont Google een lijst met links naar websites die relevant zijn voor je zoekopdracht. Met SGE krijg je direct een AI-gegenereerd overzicht dat meerdere aspecten van je vraag behandelt, waardoor je sneller een volledig antwoord krijgt zonder door meerdere links te hoeven klikken.
Zeker! Laten we samen inventariseren wat er nodig is om goede resultaten te halen. Daarna verdelen we de werkzaamheden en maken we een strakke planning. THINK kan je helpen met teksten, social media content, blogs, whitepapers, fotografie en video
Vier belangrijke acties: een check van de huidige cookiemelding, het kiezen voor een door Google aanbevolen CMP (Cookie Management Platform), het up-to-date houden van cookiebeleid, privacy- en wetgeving verklaring, en het instellen van Google Consent Mode V2 via Google Tag Manager.
Focus op het creëren van hoogwaardige, informatieve content die de vragen van je doelgroep beantwoordt. Verbeter de E-E-A-T-factoren (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) van je site en zorg voor een uitstekende gebruikerservaring (UX). Dit vergroot de kans dat je content wordt opgenomen in de [SGE-resultaten]().