SEO specialisten

GROEIEN MET SEO

Jouw website verdient een toppositie in Google.
Wij zorgen voor meer betere vindbaarheid, organisch verkeer en hogere conversies.

Check mijn SEO kansen! Liever eerst sparren?

Beter scoren in Google? Wij regelen het.

SEO verandert continu, maar één ding blijft: vindbaarheid bepaalt je succes. Wij zorgen ervoor dat jouw website niet alleen meer bezoekers trekt, maar ook converteert.

💭 Think Online regelt het als jij:
✔ Beter gevonden wil worden in Google
✔ Meer organisch verkeer én leads wil genereren
✔ Een strategische SEO-aanpak zoekt die echt werkt

Met 30+ jaar SEO-ervaring en een team dat altijd op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, helpen wij jou graag groeien.

🔎 Klaar voor slimme SEO anno 2025?

Think

Waarom SEO?
4 redenen om vandaag nog te starten

Meer organisch verkeer

Zonder advertentiebudget tóch een continue stroom van relevante bezoekers.

Hoger scoren in Google

Voor zoekopdrachten die er écht toe doen voor jouw business.

Bezoekers aantrekken & laten converteren

SEO draait niet alleen om verkeer, maar ook om (nieuwe) klanten.

Duurzaam groeien, in plaats van tijdelijke pieken

Een slimme SEO-strategie blijft op lange termijn renderen.

Meer verkeer op je website? No problem.

Twijfel je of SEO voor jouw bedrijf werkt? Beantwoord 5 snelle vragen en wij geven je een step-by-step actieplan dat precies laat zien hoe je meer verkeer trekt!

Vul de SEO vragenlijst in! Plan vrijblijvend een SEO-gesprek in

De 6 bouwstenen van zoekmachine optimalisatie in 2025

Linkbuilding

Bouw autoriteit op met waardevolle backlinks

SEO copywriting

Content die Google, Ai én jouw bezoekers overtuigt

Zoekwoordenonderzoek

De juiste termen vinden waar jouw doelgroep naar zoekt

Technische SEO

Een snelle, gebruiksvriendelijke site die Google begrijpt

SEO succesverhalen: onze tevreden klanten

Verzameling van klantlogo's

Van SEO teksten vol met zoekwoorden naar organic marketing

jouw eigen seo specialist

Vroeger kwam je nog een heel eind met het schrijven van SEO teksten vol met zoekwoorden. Tegenwoordig kom je daar echt niet meer mee weg. En gelukkig maar! Want zeg nou eerlijk, wie zit er nu te wachten op teksten die puur voor Google geschreven zijn?

Als websitebezoeker ben je op zoek naar kwaliteit, expertise en een goede gebruikerservaring (UX). Dat ziet Google ook in. Daarom worden websites hier steeds strenger op beoordeeld.

Schrijven voor zoekmachines is dus verleden tijd. Je website moet je doelgroep de allerbeste ervaring bieden. SEO verandert op die manier steeds meer in organic marketing.

Eigenlijk werken wij al lang op de nieuwe manier aan SEO. We hebben altijd focus gehad op het creëren van kwalitatieve content op basis van kennis en expertise. Dat wordt nu ook door Google beloond!

Laetitia
Think Online

Out with the old, in with the new

Klassieke SEO

❌ Content creëren op basis van zoekwoorden
❌ Kwantiteit over kwaliteit: focus op veel content
❌ Focus op hoge posities in de zoekresultaten

Moderne SEO

✅ Content creëren op basis van gedrag en behoeften van de doelgroep
✅ Kwaliteit over kwantiteit: focus op expertise, kennis, autoriteit, betrouwbaarheid
✅ Focus op bezoeken van de juiste doelgroep en conversies

SEO uitbesteden aan THINK

Meer dan 30 jaar ervaring

Al zo lang als SEO bestaat, zijn wij ermee bezig. Gezamenlijk hebben we meer dan 30 jaar ervaring.

Altijd op de hoogte

Wij zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Én weten welke relevant zijn voor jouw doelen.

Wij zijn jouw SEO gids

Soms verandert er veel, en soms wordt er vooral heel hard geroepen. Wij weten waar je wel en niet op moet inspelen.

Full service online agency

Naast SEO zijn we ook goed in alle andere aspecten van online marketing. Wij zorgen dat alle kanalen optimaal samenwerken.

Klaar om te knallen met SEO?

Wij zorgen ervoor dat je niet wegzakt uit de zoekresultaten. Ben je benieuwd naar hoe we dat doen? Maak snel een afspraak om de mogelijkheden te bespreken. 

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op om de afspraak in te plannen.

Bedankt! Het formulier is verzonden.

AI & SEO: KANS OF BEDREIGING?

AI en Google’s SGE veranderen hoe zoekresultaten werken. Minder klikken, meer AI-antwoorden. Wat betekent dat voor SEO?


🚨 Zonder strategie loop je dit mis:
1| AI toont steeds vaker antwoorden direct in Google – zonder dat gebruikers doorklikken
2| Websites zonder sterke content en autoriteit verdwijnen uit de zoekresultaten
3| Zero-click searches nemen toe, waardoor minder verkeer naar je site komt


Maar geen paniek. We’ve got you. Met de juiste strategie wordt AI juist jouw krachtigste tool.

AI op je website: kans of bedreiging?

Blogs

Wat is zoekmachineoptimalisatie?

jouw SEO specialist

SEO (Search Engine Optimization) draait om beter vindbaar worden in zoekmachines zonder te betalen voor advertenties. Door slimme optimalisaties scoor je hoger op relevante zoektermen en trek je gratis, kwalitatief verkeer naar je website.

SEO is geen sprint, maar een marathon.

Met de juiste strategie bouw je aan stabiele topposities die je business op de lange termijn laten groeien. Geen standaardpakketten, geen shortcuts – bij Think kijken we naar jouw doelen, jouw markt en jouw kansen om een maatwerkstrategie te creëren die wél werkt.

Welke SEO tools gebruiken wij?

Slimme SEO vraagt om slimme tools.

Om te weten hoe Google jouw website ziet, gebruiken we geavanceerde tools die ons precies vertellen waar de kansen en verbeterpunten liggen. Geen giswerk, maar harde data.

Daarnaast slaan we SEO-data veilig en AVG-proof op in onze cloudomgeving. Zo kunnen we historische analyses draaien, trends spotten en altijd de volgende slimme zet bepalen.

Veelgestelde vragen

Een op maat gemaakte online marketingstrategie is essentieel omdat elk bedrijf uniek is en specifieke doelstellingen, doelgroepen en marktposities heeft. Een generieke aanpak voldoet vaak niet aan de specifieke behoeften van een organisatie. Door een strategie te ontwikkelen die is afgestemd op de unieke kenmerken van een bedrijf, kunnen marketinginspanningen effectiever worden ingezet, wat leidt tot een hoger rendement op investering.

Bovendien stelt een op maat gemaakte strategie een bedrijf in staat om flexibel in te spelen op marktveranderingen en concurrentie, waardoor het concurrentievoordeel wordt behouden of vergroot. Bij THINK geloven we in een bewezen aanpak op maat, afgestemd op jouw bedrijf en doelstellingen.

Wil je meer leren over online marketingstrategieën? Lees onze blog: Een krachtige B2B-merkstrategie: zo maak je jouw merk onweerstaanbaar!

Ja, geen probleem! Om zichtbaar te zijn in Google zet je zoekmachine marketing in: [SEO](/zoekmachine-optimalisatie-seo) en [SEA (Search Engine Advertising)](/zoekmachine-adverteren-sea). Met SEA kun je adverteren boven de zoekresultaten van Google. Dit is vaak binnen een paar dagen te realiseren. Je betaalt alleen als mensen doorgeklikt hebben op jouw advertentie. Of dit interessant is, hangt af van de kosten per klik en de prijs die jij zou willen betalen voor een verkoop of een nieuwe klant. Bel ons gerust eens op om te bespreken of dit interessant is voor jouw business!

Met SEO optimaliseer je een website om goed zichtbaar te zijn in de organische zoekresultaten. Hier heeft THINK veel ervaring in, en dat gaat ook zeker lukken. Alleen niet binnen een paar dagen.

Hoewel UX en UI nauw met elkaar verbonden zijn, zijn het verschillende concepten:

UX (User Experience):

Richt zich op de algehele ervaring die een gebruiker heeft bij het interactieproces met een product, systeem of dienst.
Het gaat om het begrijpen van de behoeften, doelen en gedrag van de gebruiker, en het ontwerpen van een product dat nuttig, bruikbaar en wenselijk is.

UX omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, informatiearchitectuur en gebruikeronderzoek.

UI (User Interface):
Richt zich op de visuele aspecten van een product, zoals de lay-out, typografie, kleuren en iconen.
Het gaat om het ontwerpen van een interface die esthetisch aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken is.

UI is het deel waar de gebruiker daadwerkelijk mee in contact komt.

Kort gezegd:

UX gaat over de algehele ervaring, terwijl UI gaat over de visuele presentatie.
UX is de basis, en UI is de manier waarop die basis wordt gepresenteerd.
Andere veel gestelde vragen zijn:

Wat is het belang van UX?

Hoe meet je de kwaliteit van UX?
Wat zijn de belangrijkste UX-principes?
Wat is het verschil tussen CX en UX?

Er is geen one-size-fits-all in online marketing. Het hangt af van je doelgroep en doelstellingen. De meest effectieve kanalen zijn:

  • SEO (Zoekmachineoptimalisatie): Voor een constante stroom organische bezoekers.
  • SEA (Zoekmachine adverteren): Voor directe zichtbaarheid en snelle resultaten.
  • Contentmarketing: Voor autoriteitsopbouw en klantbinding.
  • Social media marketing: Voor interactie en communitybuilding.
  • E-mailmarketing: Voor lead nurturing en herhaalaankopen.

Door data te analyseren en kanalen slim te combineren, haal je het maximale uit je marketingbudget.

Nieuwsgierig welke marketingmix het beste bij jouw bedrijf past? Ontdek onze aanpak voor online marketingstrategieën!

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.