IMPACT MAKEN MET CONTENT

Sterke content trekt de aandacht en zorgt ervoor dat je indruk maakt op je doelgroep. Fotografie, video of het schrijven van teksten. Wij regelen het allemaal voor je.

Content waar je
resultaat mee boekt

Weet je wat zinloos is? Blogs schrijven, video’s maken en posten op social media 'omdat het nu eenmaal moet'. Er is namelijk al heel veel online content. Dat betekent dat jij je uiterste best moet doen om je te onderscheiden van de rest. Een sterke contentstrategie helpt je om echt op te vallen en resultaat te behalen met je inspanningen.

Van losse flodders naar een sterke contentstrategie

Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw verhaal te vertellen. Met overtuigende artikelen, video's en fotografie, bouwen we aan een krachtig merk. We positioneren je bijvoorbeeld als expert in je vakgebied of als aantrekkelijke werkgever. Door de juiste social media kanalen en online campagnes in te zetten, bereikt jouw content de doelgroep heel effectief. Zelfs nog voordat ze naar jouw producten of diensten aan het zoeken zijn.

Daarom kies je voor THINK Content

Geïntegreerde aanpak

Content is geen doel, maar een middel. Je zet het in om je marketingdoelstellingen te behalen. En dat kan alleen als je kijkt naar het hele plaatje en start met een goede strategie.

Killer content

We zorgen voor creatieve content die naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Met indrukwekkende artikelen, fotografie en video's overtuigen we potentiële klanten van jouw verhaal.

Effectieve campagnes

Aan sterke content die niemand bereikt heb je niets. Met online campagnes zorgen we ervoor dat mensen in je doelgroep je content op het juiste moment zien. Nog voordat ze klant zijn tot ver daarna.

Content met bereik garantie!

Dat klinkt goed hè? Dat is het ook! Wij zorgen ervoor dat de ontwikkelde content gegarandeerd gezien wordt door de doelgroep. Dat is een belofte waar je ons aan mag houden.
Hoeveel mensen wil jij per maand bereiken?

Aan de slag met content marketing

THINK optimaliseert jouw

Boodschap

Wie ben je, wat doe je, en vooral: waarom ben juist jij interessant? Een heldere boodschap helpt je jouw doelgroep sneller te overtuigen.

Middelen

Samen vertalen we de boodschap naar je website en alle andere (online) marketing- en communicatiemiddelen.

Bereik

Door middel van slimme campagnes en zoekmachineoptimalisatie, bereiken we jouw doelgroep met de juiste boodschap en middelen.

Conversie

Wie zijn jouw ideale klanten? Door conversies te optimaliseren, zetten we websitebezoekers om naar kwalitatieve leads.

LET'S GET STARTED!

Heb je het gehad met losse flodders en wil je resultaatgericht aan de slag met een sterke contentstrategie? Laten we dan snel afspreken.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse

SEO is de afkorting voor Search Engine Optimization. In het Nederlands bekend als zoekmachine optimalisatie. Dit is een onderdeel van zoekmachinemarketing waarbij de activiteiten ervoor zorgen dat je website goed vindbaar is in zoekmachines als Google en Bing. De optimalisatie heeft betrekking op techniek, content en autoriteit.

Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.

In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.

We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.