Trek de aandacht en maak indruk op je doelgroep. Wij ontzorgen je volledig!
Als ondernemer ben je trots op je bedrijf. Je hebt hard gewerkt om een mooie zaak neer te zetten. Maar laat je dit wel genoeg zien?
Vaak zien we dat het bijhouden van social media er maar een beetje bij wordt gedaan. En dat is zonde. Je social media kanalen zijn namelijk het visitekaartje van je bedrijf. Net zoals blogs en cases, foto’s en video’s op je website en de nieuwsbrief.
Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk. THINK helpt je om te zorgen dat deze altijd goed is!
Iedere maand ontwikkelen en plaatsen we kwalitatieve content. Wij zorgen dat jouw bedrijf wordt gezien.
Goede content ontwikkelen kost veel tijd, kennis en energie. Zeker als je hiervoor geen mensen in huis hebt. Wij nemen dit voor je uit handen.
Content is geen doel op zich, maar een middel. Wij zetten het in om je marketingdoelstellingen te behalen.
Met online campagnes zorgen we ervoor dat mensen in je doelgroep je content op het juiste moment zien.
Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw verhaal te vertellen. Met overtuigende artikelen, video's en fotografie, bouwen we aan een krachtig merk. We positioneren je bijvoorbeeld als expert in je vakgebied of als aantrekkelijke werkgever.
Plan een vrijblijvend adviesgesprek in. We vertellen je graag over de mogelijkheden voor jouw onderneming.
Een sterke contentstrategie is meer dan alleen regelmatig content publiceren. Het begint met een duidelijk doel: wil je meer leads genereren, je merkautoriteit versterken of engagement verhogen?
Vervolgens is het essentieel om je doelgroep goed in kaart te brengen en content te creëren die aansluit bij hun behoeften en zoekgedrag. Een doordachte strategie omvat ook een diversiteit aan formats, zoals blogs, video’s en social media posts, en zorgt voor een samenhangende merkboodschap.
Daarnaast spelen distributie en promotie een grote rol, goede content heeft pas impact als deze de juiste mensen bereikt. Tot slot is het meten en analyseren van de prestaties cruciaal om je strategie voortdurend te verbeteren.
Wil jij meer impact met je content? Ontdek onze aanpak!
Social media marketing verandert voortdurend. In 2025 spelen de volgende trends een grote rol:
Het inspelen op deze trends kan bedrijven helpen om hun social media strategie toekomstbestendig te maken en concurrerend te blijven.
Wil je meer leren over social media? Lees verder: social media marketing
Er is geen one-size-fits-all in online marketing. Het hangt af van je doelgroep en doelstellingen. De meest effectieve kanalen zijn:
Door data te analyseren en kanalen slim te combineren, haal je het maximale uit je marketingbudget.
Nieuwsgierig welke marketingmix het beste bij jouw bedrijf past? Ontdek onze aanpak voor online marketingstrategieën!
De aandachtsspanne van Gen Z is kort, maar dat betekent niet dat ze oppervlakkig zijn. Je moet gewoon snel tot de kern komen. Grijp hun aandacht met creatieve visuele content, humor of een prikkelende vraag.
Belangrijk is dat je meteen laat zien wat de waarde is: wat heb je hen te bieden? Denk in memes, video’s, challenges, én maak het interactief. Want stilzitten doet Gen Z niet.
Meer weten over Gen Z? Check onze blog: Generatie Z met déze insteek zijn ze écht wel te bereiken.
De kosten van zoekmachine adverteren (SEA) variëren en zijn afhankelijk van meerdere factoren. Het belangrijkste kostenmodel is pay-per-click (PPC), wat betekent dat u betaalt elke keer dat iemand op uw advertentie klikt. De prijs per klik wordt beïnvloed door:
Het is belangrijk om een strategie te hanteren waarbij u niet alleen focust op kosten per klik, maar op rendement. Als een klik bijvoorbeeld €2 kost, maar gemiddeld €20 oplevert, dan is SEA een winstgevende investering.
Wil je meer halen uit SEA? Ontdek hoe onze SEA aanpak jouw advertenties succesvoller kan maken!