Sterke content trekt de aandacht en zorgt ervoor dat je indruk maakt op je doelgroep. Fotografie, video of het schrijven van teksten. Wij regelen het allemaal voor je.
Weet je wat zinloos is? Blogs schrijven, video’s maken en posten op social media 'omdat het nu eenmaal moet'. Er is namelijk al heel veel online content. Dat betekent dat jij je uiterste best moet doen om je te onderscheiden van de rest. Een sterke contentstrategie helpt je om echt op te vallen en resultaat te behalen met je inspanningen.
Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw verhaal te vertellen. Met overtuigende artikelen, video's en fotografie, bouwen we aan een krachtig merk. We positioneren je bijvoorbeeld als expert in je vakgebied of als aantrekkelijke werkgever. Door de juiste social media kanalen en online campagnes in te zetten, bereikt jouw content de doelgroep heel effectief. Zelfs nog voordat ze naar jouw producten of diensten aan het zoeken zijn.
Content is geen doel, maar een middel. Je zet het in om je marketingdoelstellingen te behalen. En dat kan alleen als je kijkt naar het hele plaatje en start met een goede strategie.
We zorgen voor creatieve content die naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Met indrukwekkende artikelen, fotografie en video's overtuigen we potentiële klanten van jouw verhaal.
Aan sterke content die niemand bereikt heb je niets. Met online campagnes zorgen we ervoor dat mensen in je doelgroep je content op het juiste moment zien. Nog voordat ze klant zijn tot ver daarna.
Dat klinkt goed hè? Dat is het ook! Wij zorgen ervoor dat de ontwikkelde content gegarandeerd gezien wordt door de doelgroep. Dat is een belofte waar je ons aan mag houden.
Hoeveel mensen wil jij per maand bereiken?
Wie ben je, wat doe je, en vooral: waarom ben juist jij interessant? Een heldere boodschap helpt je jouw doelgroep sneller te overtuigen.
Samen vertalen we de boodschap naar je website en alle andere (online) marketing- en communicatiemiddelen.
Door middel van slimme campagnes en zoekmachineoptimalisatie, bereiken we jouw doelgroep met de juiste boodschap en middelen.
Wie zijn jouw ideale klanten? Door conversies te optimaliseren, zetten we websitebezoekers om naar kwalitatieve leads.
Heb je het gehad met losse flodders en wil je resultaatgericht aan de slag met een sterke contentstrategie? Laten we dan snel afspreken.
In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.
We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.
ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.
Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.
Veel bedrijven vragen zich af of ze zelf een marketeer aan moeten nemen of online marketing uitbesteden. Beide situaties hebben voor- en nadelen.
Voordelen van online marketing uitbesteden aan THINK: Een breed team van online marketing specialisten die samen meer ervaring en kennis hebben dan een 'generalist'. Routine van onze online marketeers, effectieve werkprocessen en toegang tot slimme software tools geven vaak sneller resultaat dan een inhouse marketeer die deze omstandigheden niet heeft. Een inhouse marketeer zit dichter op de dagelijkse gang van zaken en kan zich focussen op een segment. De ideale situatie is in veel gevallen de combinatie. En THINK kan ook een hybride variant aanbieden. Sparren over online marketing kansen?
Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.