IMPACT MAKEN MET CONTENT

Sterke content trekt de aandacht en zorgt ervoor dat je indruk maakt op je doelgroep. Fotografie, video of het schrijven van teksten. Wij regelen het allemaal voor je.

Content waar je
resultaat mee boekt

Weet je wat zinloos is? Blogs schrijven, video’s maken en posten op social media 'omdat het nu eenmaal moet'. Er is namelijk al heel veel online content. Dat betekent dat jij je uiterste best moet doen om je te onderscheiden van de rest. Een sterke contentstrategie helpt je om echt op te vallen en resultaat te behalen met je inspanningen.

Van losse flodders naar een sterke contentstrategie

Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw verhaal te vertellen. Met overtuigende artikelen, video's en fotografie, bouwen we aan een krachtig merk. We positioneren je bijvoorbeeld als expert in je vakgebied of als aantrekkelijke werkgever. Door de juiste social media kanalen en online campagnes in te zetten, bereikt jouw content de doelgroep heel effectief. Zelfs nog voordat ze naar jouw producten of diensten aan het zoeken zijn.

Daarom kies je voor THINK Content

Geïntegreerde aanpak

Content is geen doel, maar een middel. Je zet het in om je marketingdoelstellingen te behalen. En dat kan alleen als je kijkt naar het hele plaatje en start met een goede strategie.

Killer content

We zorgen voor creatieve content die naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Met indrukwekkende artikelen, fotografie en video's overtuigen we potentiële klanten van jouw verhaal.

Effectieve campagnes

Aan sterke content die niemand bereikt heb je niets. Met online campagnes zorgen we ervoor dat mensen in je doelgroep je content op het juiste moment zien. Nog voordat ze klant zijn tot ver daarna.

Content met bereik garantie!

Dat klinkt goed hè? Dat is het ook! Wij zorgen ervoor dat de ontwikkelde content gegarandeerd gezien wordt door de doelgroep. Dat is een belofte waar je ons aan mag houden.
Hoeveel mensen wil jij per maand bereiken?

Aan de slag met content marketing

THINK optimaliseert jouw

Boodschap

Wie ben je, wat doe je, en vooral: waarom ben juist jij interessant? Een heldere boodschap helpt je jouw doelgroep sneller te overtuigen.

Middelen

Samen vertalen we de boodschap naar je website en alle andere (online) marketing- en communicatiemiddelen.

Bereik

Door middel van slimme campagnes en zoekmachineoptimalisatie, bereiken we jouw doelgroep met de juiste boodschap en middelen.

Conversie

Wie zijn jouw ideale klanten? Door conversies te optimaliseren, zetten we websitebezoekers om naar kwalitatieve leads.

LET'S GET STARTED!

Heb je het gehad met losse flodders en wil je resultaatgericht aan de slag met een sterke contentstrategie? Laten we dan snel afspreken.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.

Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.

Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

THINK helpt bedrijven en organisaties met employer branding en vacature marketing. Heb je veel openstaande vacatures en is het moeilijk om deze in te vullen? Laat je voldoende aan je doelgroep zien waarom je een interessante werkgever bent? Wij kunnen je hiermee helpen! Daarnaast kunnen we met online campagnes potentiële kandidaten rechtstreeks bereiken. Ben je HR Manager en kun je hier hulp bij gebruiken? Lees dan over de aanpak van THINK Recruitment marketing.

Veel bedrijven vragen zich af of ze zelf een marketeer aan moeten nemen of online marketing uitbesteden. Beide situaties hebben voor- en nadelen.

Voordelen van online marketing uitbesteden aan THINK: Een breed team van online marketing specialisten die samen meer ervaring en kennis hebben dan een 'generalist'. Routine van onze online marketeers, effectieve werkprocessen en toegang tot slimme software tools geven vaak sneller resultaat dan een inhouse marketeer die deze omstandigheden niet heeft. Een inhouse marketeer zit dichter op de dagelijkse gang van zaken en kan zich focussen op een segment. De ideale situatie is in veel gevallen de combinatie. En THINK kan ook een hybride variant aanbieden. Sparren over online marketing kansen?

Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.