Krijg inzicht in hoe jouw organisatie het meeste uit online marketing kan halen
Ben je benieuwd of je wel de beste resultaten uit je online marketing haalt? Of weet je niet of je wel in de juiste activiteiten en kanalen investeert?
Als je geen specialist bent kan online marketing nogal ongrijpbaar zijn. Of je nu samenwerkt met een extern bureau of met een online specialist in dienst. Vraag daarom eens een onafhankelijke online marketing audit aan!
Je meer inzicht in de werkzaamheden en resultaten van je online marketing partij wil;
Je al een tijdje met een online marketingbureau samenwerkt maar je wel weer eens behoefte aan nieuwe ideeën hebt;
Je een online specialist in dienst hebt genomen en hulp nodig hebt om zijn of haar werk te beoordelen.
(Of alleen waar jij behoefte aan hebt)
THINK heeft jarenlange ervaring met het opstellen en uitvoeren van online strategieën. Onze specialisten geven eerlijk advies en transparante uitleg. Zo haal jij meer rendement uit je online marketing.
THINK is een no-nonsense online marketing bureau. We vertellen je eerlijk wat wel en niet werkt en waarom.
We komen altijd tot nieuwe inzichten en ideeën om de resultaten te verbeteren of om kosten te besparen.
Met meer dan 20 jaar ervaring kijken we verder dan alleen de kwaliteit van campagnes. We onderzoeken ook of de activiteiten aansluiten op je strategie.
Tijdens een intakegesprek leren we elkaar kennen. We bespreken je doelstellingen, strategie en waar je tegenaan loopt.
We krijgen graag toegang tot de accounts waar je mee werkt. Hiervoor sturen we een handig stappenplan.
We onderzoeken de kwaliteit van je campagnes, social media en SEO. Wat kan er beter? Waar kun je meer uithalen of juist op besparen?
We analyseren de concurrentie en je strategie. Welke positie neem je in? En passen de werkzaamheden bij je doelstellingen?
Het rapport en de adviezen presenteren we aan je. Zo kun je vragen stellen en weet je precies waar de prioriteiten liggen.
Wil je de resultaten van je hele online marketing onder de loep nemen? Of ben je benieuwd hoe je het rendement van SEO, SEA of social media kunt verhogen? We bespreken graag hoe we je het beste kunnen helpen.
Technische SEO is de basis van een goed presterende website. Zonder een solide technische structuur kunnen zelfs de beste content en linkbuildingstrategieën onvoldoende resultaat opleveren. Technische SEO richt zich op aspecten zoals:
Door technische SEO op orde te hebben, zorg je ervoor dat je website beter presteert en hoger scoort in zoekmachines.
Wil je meer weten over technische SEO of ontdekken waar je website verbeterd kan worden? Vraag een audit aan en krijg direct inzicht in de optimalisatiekansen!
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) verbetert de online zichtbaarheid door de website te optimaliseren voor zoekmachines zoals Google. Dit omvat technische optimalisaties, contentoptimalisatie en het verkrijgen van kwalitatieve backlinks.
Een goed uitgevoerde SEO-strategie zorgt ervoor dat de website hoger rankt in de zoekresultaten, wat leidt tot meer organisch verkeer en potentiële klanten. Hoe beter je website aansluit op de zoekintentie van gebruikers, hoe groter de kans dat ze op jouw website terechtkomen.
Wil je meer leren over zoekmachineoptimalisatie? Lees dan verder op onze SEO-pagina
Het succes van online marketing meet je met data, niet met onderbuikgevoel. Gebruik KPI’s (Key Performance Indicators) zoals:
Met tools zoals Google Analytics, Google Ads en social media dashboards krijg je inzicht in wat werkt en wat geoptimaliseerd moet worden.
Benieuwd waar jouw kansen liggen? Laat ons een online marketing audit uitvoeren!
Social media marketing verandert voortdurend. In 2025 spelen de volgende trends een grote rol:
Het inspelen op deze trends kan bedrijven helpen om hun social media strategie toekomstbestendig te maken en concurrerend te blijven.
Wil je meer leren over social media? Lees verder: social media marketing
Een website kan nog zoveel bezoekers trekken, maar als ze niet converteren, mis je kansen. User Experience (UX) en conversieoptimalisatie (CRO) helpen je website te verbeteren, zodat bezoekers sneller de gewenste actie ondernemen. Dit kan door:
Door UX en CRO slim in te zetten, verhoog je het aantal leads en verkopen zonder extra advertentiekosten.
Wil je de prestaties van je website verbeteren? Lees onze case over conversieoptimalisatie en UX voor Opel!