Krijg inzicht in hoe jouw organisatie het meeste uit online marketing kan halen
Ben je benieuwd of je wel de beste resultaten uit je online marketing haalt? Of weet je niet of je wel in de juiste activiteiten en kanalen investeert?
Als je geen specialist bent kan online marketing nogal ongrijpbaar zijn. Of je nu samenwerkt met een extern bureau of met een online specialist in dienst. Vraag daarom eens een onafhankelijke online marketing audit aan!
Je meer inzicht in de werkzaamheden en resultaten van je online marketing partij wil;
Je al een tijdje met een online marketingbureau samenwerkt maar je wel weer eens behoefte aan nieuwe ideeën hebt;
Je een online specialist in dienst hebt genomen en hulp nodig hebt om zijn of haar werk te beoordelen.
(Of alleen waar jij behoefte aan hebt)
THINK heeft jarenlange ervaring met het opstellen en uitvoeren van online strategieën. Onze specialisten geven eerlijk advies en transparante uitleg. Zo haal jij meer rendement uit je online marketing.
THINK is een no-nonsense online marketing bureau. We vertellen je eerlijk wat wel en niet werkt en waarom.
We komen altijd tot nieuwe inzichten en ideeën om de resultaten te verbeteren of om kosten te besparen.
Met meer dan 20 jaar ervaring kijken we verder dan alleen de kwaliteit van campagnes. We onderzoeken ook of de activiteiten aansluiten op je strategie.
Succesvolle doelgroepactivatie voor Profoto: Uitverkocht event en een wachtlijst!
Profoto is een premiummerk in flitsapparatuur voor professionele fotografen, bekend om hun inspirerende content en sterke merkimago. Maar wat als je doelgroep het product eerst moet ervaren om overtuigd te raken? Dat was precies de uitdaging waarvoor Profoto ons inschakelde. Het resultaat?
Tijdens een intakegesprek leren we elkaar kennen. We bespreken je doelstellingen, strategie en waar je tegenaan loopt.
We krijgen graag toegang tot de accounts waar je mee werkt. Hiervoor sturen we een handig stappenplan.
We onderzoeken de kwaliteit van je campagnes, social media en SEO. Wat kan er beter? Waar kun je meer uithalen of juist op besparen?
We analyseren de concurrentie en je strategie. Welke positie neem je in? En passen de werkzaamheden bij je doelstellingen?
Het rapport en de adviezen presenteren we aan je. Zo kun je vragen stellen en weet je precies waar de prioriteiten liggen.
Wil je de resultaten van je hele online marketing onder de loep nemen? Of ben je benieuwd hoe je het rendement van SEO, SEA of social media kunt verhogen? We bespreken graag hoe we je het beste kunnen helpen.
SEO is de afkorting voor Search Engine Optimization. In het Nederlands bekend als zoekmachine optimalisatie. Dit is een onderdeel van zoekmachinemarketing waarbij de activiteiten ervoor zorgen dat je website goed vindbaar is in zoekmachines als Google en Bing. De optimalisatie heeft betrekking op techniek, content en autoriteit.
Een uitgebreidere uitleg lees je hieronder:
SEO, oftewel Search Engine Optimization, is een belangrijk proces waarbij de inhoud en techniek van een website worden geoptimaliseerd om hoger te scoren in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Het is een cruciaal onderdeel van digitale marketing, omdat het ervoor zorgt dat je website beter vindbaar is voor potentiële klanten.
Het doel van SEO is om zoekmachines te helpen begrijpen waar je website over gaat en welke informatie relevant is voor gebruikers die bepaalde zoektermen invoeren. Door de inhoud en techniek van je website te optimaliseren, kun je de zoekmachines laten zien dat jouw website de meest relevante informatie bevat voor bepaalde zoektermen.
Er zijn verschillende aspecten van SEO die moeten worden geoptimaliseerd om een website hoger te laten scoren in de zoekresultaten. Enkele belangrijke elementen zijn:
SEO is een continu proces dat regelmatig moet worden bijgewerkt om ervoor te zorgen dat je website hoger blijft scoren in de zoekresultaten. Hoewel het soms wat tijd kan kosten voordat je resultaten ziet, kan het investeren in SEO op de lange termijn bijdragen aan de groei en het succes van je bedrijf.
De gevolgen omvatten de mogelijke opschorting van advertentieaccounts, het niet kunnen uitvoeren van remarketing zonder expliciete toestemming via de cookiemelding, en meer inzicht in data door middel van 'cookieless pings' zelfs als geen cookies worden geaccepteerd.
Met ‘lookalike’ wordt binnen online marketing gesproken over een doelgroep die is samengesteld uit gebruikers die vergelijkbare kenmerken vertonen als een bestaande groep klanten of gebruikers. Het doel van lookalike targeting is om nieuwe potentiële klanten te bereiken.
De term “gepseudonimiseerd” is een term die wordt gebruikt in de context van gegevensbescherming en privacy. Dit is een proces waarbij persoonlijke gegevens zodanig worden bewerkt dat dit niet meer naar een specifiek persoon te herleiden is. Er wordt een pseudoniem (een vervangende waarde) aan gekoppeld, zoals een nummer of een code, om de identiteit van de persoon te beschermen.
Programmatic Advertising is een geautomatiseerde methode om digitale advertenties te kopen en te verkopen. In plaats van handmatige afspraken en onderhandelingen, maakt programmatic advertising gebruik van software en technologie om advertentieruimte te verhandelen.