Wil je meer leads of conversies genereren met je website? Wij helpen je aan een betere gebruikerservaring (UX) en conversieoptimalisatie (CRO)
We verbeteren de gebruikerservaring op je website door deze gebruiksvriendelijker, intuïtiever en aantrekkelijker te maken.
We verbeteren de conversiepercentages op je website door het optimaliseren van de elementen en processen die bezoekers aanzetten tot gewenste acties, zoals aankopen of inschrijvingen.
Wanneer gebruikers gemakkelijk vinden wat ze zoeken en zonder frustratie kunnen navigeren, ontstaat er een gevoel van tevredenheid en vertrouwen in het merk of bedrijf.
Door te analyseren hoe bezoekers een website gebruiken kunnen we effectievere strategieën ontwikkelen om bezoekers om te zetten in klanten of leads.
Een goed ontworpen website die voldoet aan de behoeften en verwachtingen van gebruikers, geeft jouw een voorsprong op concurrenten.
Wij optimaliseren de gebruikerservaring op jullie website en zorgen ervoor de bezoeker sneller overgaat tot de gewenste conversie!
We leren je bedrijf beter kennen en kijken naar de website. Samen gaan we de focus bepalen voor de belangrijkste producten of diensten.
We brengen de verbeterpunten in kaart en maken een nieuw functioneel ontwerp. We testen en fine-tunen na live-gang voor een optimaal functionerende website.
We gaan zorgen voor meer kwalitatief verkeer naar de website. Op basis van een strategisch plan bepalen we hoe we jouw doelgroep het beste kunnen bereiken.
Plan een vrijblijvend adviesgesprek in. We vertellen je graag over de mogelijkheden voor jouw onderneming.
Social media marketing kan een significante rol spelen in het verhogen van het verkeer naar je website. Door strategische links in je posts of advertenties op te nemen, kun je volgers direct naar specifieke pagina's op je site leiden. Het delen van waardevolle content, zoals blogs, case studies of productlanceringen, moedigt gebruikers aan om meer te ontdekken en je website te bezoeken.
Bovendien kunnen call-to-actions, zoals "Lees meer" of "Ontdek onze nieuwste collectie", de betrokkenheid verhogen en gebruikers aansporen om actie te ondernemen. Een goed geplande social media strategie, inclusief het gebruik van hashtags en samenwerking met influencers, kan organisch verkeer stimuleren.
Daarnaast kunnen betaalde campagnes met gerichte advertenties specifieke gebruikers naar je website leiden. Door het analyseren van welke content het meeste verkeer genereert, kun je je strategie verfijnen en continu optimaliseren.
Een data clean room is een beveiligde omgeving waar bedrijven data kunnen delen en analyseren zonder de privacy van de betrokken individu in gevaar te brengen of bedrijfsgeheimen te onthullen. Hierdoor kunnen gegevens van verschillende bronnen worden gecombineerd en geanalyseerd die volgens strikte privacy- en beveiligingsvoorschriften voldoen.
Programmatic Advertising is een geautomatiseerde methode om digitale advertenties te kopen en te verkopen. In plaats van handmatige afspraken en onderhandelingen, maakt programmatic advertising gebruik van software en technologie om advertentieruimte te verhandelen.
Een online concurrentieanalyse is een proces waarbij je de online activiteiten en strategieën van je concurrenten onderzoekt en evalueert. Het doel is om inzicht te krijgen in hun sterke en zwakke punten, zodat je je eigen online aanwezigheid kunt verbeteren.
Door te begrijpen waar je concurrenten succesvol in zijn en waar ze mogelijk tekortschieten, kun je kansen identificeren om je te onderscheiden en je marktpositie te versterken. Dit is essentieel voor ondernemers, directeuren, marketingmanagers en marketeers die streven naar een competitief voordeel in de digitale markt.
Hulp nodig bij het analyseren van je concurrenten? Bekijk hoe onze concurrentieaudit je helpt strategisch voorop te lopen!
In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.
We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.