NO NONSENSE
ONLINE MARKETING

20 jaar ervaring gecombineerd met jong talent.
Wij zijn jouw pro-actieve online marketing partner.

Hi, wij zijn je nieuwe
online marketing team!

Zoek je naar een manier om het online beter te doen dan je concurrenten? Wil je goed vindbaar zijn in Google of je website inzetten om meer kwalitatieve leads te verzamelen? Wat je doelstelling ook is, wij brengen jouw online marketing naar een hoger niveau.

Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie. We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Daar ga je zelf mee aan de slag of wij doen het voor je. Samen werken we aan jouw succes.

Hoog in Google heeft dat zin?

Natuurlijk! Je bent zichtbaar wanneer mensen actief op zoek zijn. Maar daar begint het pas. Want als je boodschap en website niet aansluiten bij de vraag van je doelgroep, houd je er waarschijnlijk weinig kwalitatieve contacten aan over. En dan kun je ook niet verwachten dat je websitebezoekers al direct contact opnemen of iets van je kopen. 

Om je doelgroep te overtuigen zijn er vaak meerdere contactmomenten nodig. Momenten in de klantreis waarop jij positief opvalt. Online succes gaat dus verder dan online zichtbaar zijn of regelmatig iets op social media posten.

Full service online marketing

Bij THINK kijken we naar het hele plaatje. We sparren over doelstellingen en kansen en vertalen deze naar een geïntegreerde aanpak. Samen komen we tot een boodschap die écht overtuigt om contact op te nemen. Je bereikt je doelgroep op momenten dat het ertoe doet. Dat start nog voordat ze je kennen en gaat verder tot het moment dat ze klaar zijn om te kopen, en soms zelfs nog ver daarna. 

Wat maakt ons full service? Nou, we kunnen je helpen bij al je marketingvraagstukken. Bijvoorbeeld door een slimme samenwerking tussen marketing en sales op te zetten. Of door onze ervaren tekstschrijvers en contentcreators inspirerende content te laten ontwikkelen.

START SMART

Slim beginnen met online marketing?
Maak op een laagdrempelige manier kennis met de kracht van online marketing. Op basis van een kick-offsessie ontvang je een plan van aanpak waarin kansen worden vertaald naar concrete actiepunten. Hier gaan we 3 maanden mee aan de slag, voor een vast bedrag. Je weet dus precies waar je aan toe bent. Na 3 maanden evalueren we de resultaten en bepaal je hoe je verder wil.

Start Smart

Hier zijn we goed in

Marketing

  • Marketing plan
  • Marketing-management
  • Marketing Audits
  • (Online) Concurrentieanalyse

Social

Content

  • Contentmarketing
  • Tekstschrijven
  • Blogs
  • Fotografie
  • Video

Display

Analytics

  • Website statistieken
  • Rapportage en dashboarding
  • Conversie optimalisatie (CRO)
  • Implementatie Matomo
  • Maatwerk in analytics vraagstukken

Slimme tools

Training & Coaching

Cases

Aandacht voor alle fases van de klantreis

Op basis van het See, Think, Do, Care model van Google geven we aandacht aan alle fases van de klantreis. Op die manier ondersteun je bezoekers en klanten op het juiste moment met de juiste boodschap. Ervaring leert dat focus op al deze fases marketing effectief maakt.

See

Jouw naam op de kaart
Zou iedereen uit je doelgroep jouw bedrijf al kennen? Waarschijnlijk niet. Daarom starten we met het vergroten van je naamsbekendheid. We zetten jouw naam op de kaart. Met brandingcampagnes laten we zien wie je bent en wat je doet!

Think

Waarom ben je interessant?
Nu je doelgroep op de hoogte is van je bestaan, is het tijd om te overtuigen. Waarom moeten mensen met jullie in zee gaan, en niet met een van de vele concurrenten? THINK vertaalt jouw verhaal naar sterke content die inspeelt op de behoeften van je doelgroep.

Do

Laat die leads maar komen!
Super, je prospects zijn overtuigd van de kennis en kunde van jouw bedrijf. Nu moeten ze alleen nog contact opnemen. THINK helpt je om het bezoekers zo makkelijk mogelijk maken om tot actie over te gaan.

Care

Zorg goed voor je klanten
Je bestaande klanten moet je niet uit het oog verliezen. Zij zijn namelijk al klant, en hoeven minder overtuigd te worden om meer bij je af te nemen. Maar dan moet je er wel aandacht aan besteden.

Blogs

BEN JIJ ER KLAAR VOOR?

Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!

Neem contact op

Veelgestelde vragen

ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.

Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.

Zeker! Laten we samen inventariseren wat er nodig is om goede resultaten te halen. Daarna verdelen we de werkzaamheden en maken we een strakke planning.

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.

De kracht van online vacature marketing is dat je potentiële kandidaten direct kunt bereiken via kanalen als Google, Google for Jobs, Indeed, Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook als het aanbod schaars is werkt deze manier van kandidaten werven erg goed. Natuurlijk is het wel nodig dat er 'vissen in de vijver zitten'. Voor bepaalde functies zijn er simpelweg niet of nauwelijks werkzoekenden. THINK Recruitment kan je ook helpen met een overkoepelende employer branding strategie om jezelf als interessante werkgever neer te zetten. En daar profiteren al je toekomstige wervingsactiviteiten weer van.