In 4 stappen naar online succes. Wij zijn je pro-actieve online marketing partner!
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie.
We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Samen werken we aan jouw succes.
Geen one-size fits all pakketten maar een bewezen aanpak, helemaal afgestemd op jouw bedrijf en doelstellingen
We nemen je volledige online marketing uit handen maar zijn ook graag een aanvulling op je interne marketing team
Je vaste contactpersoon is er voor al je vragen en houdt je op de hoogte van de resultaten, actiepunten en prioriteiten
Met meer dan 20 jaar ervaring en echte strategen in huis leggen wij als geen ander een stevige fundering voor jouw succes
We blijven continu op de hoogte van de laatste online marketing ontwikkelingen en zetten deze kennis in voor jouw resultaat
Niet blind zoveel mogelijk verkeer verzamelen maar focus op kwaliteit. We kijken kritisch naar hoe we de beste resultaten kunnen bereiken
Wil je je online marketing uitbesteden? We helpen je in 4 stappen naar meer resultaat. Volledig afgestemd op jouw bedrijf, branche en doelstellingen!
Succesvolle doelgroepactivatie voor Profoto: Uitverkocht event en een wachtlijst!
Profoto is een premiummerk in flitsapparatuur voor professionele fotografen, bekend om hun inspirerende content en sterke merkimago. Maar wat als je doelgroep het product eerst moet ervaren om overtuigd te raken? Dat was precies de uitdaging waarvoor Profoto ons inschakelde. Het resultaat?
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag.
Online succes start met een heldere boodschap. Het verhaal op je website moet goed samenvatten wat je doet. We zorgen ervoor dat je naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Én dat je boodschap uniek is ten opzichte van je concurrenten!
Naast een heldere boodschap heb je ook sterke middelen nodig. Denk aan de uitstraling van de website, foto’s, video’s en je social media kanalen. Ze zijn het visitekaartje van je bedrijf. Versterken de middelen je boodschap? En voelt de doelgroep zich thuis?
Één contactmoment is vaak niet genoeg om iemand te overtuigen. Je moet je doelgroep op het juiste moment bereiken. Het liefst meerdere keren en via verschillende kanalen. We zorgen ervoor dat je in alle fases van de klantreis voldoende bereik realiseert.
Als je boodschap, middelen en bereik op orde zijn, kun je overgaan tot het verbeteren van de conversie. Door middel van conversieoptimalisatie maken we het bezoekers zo makkelijk mogelijk om contact met je op te nemen of tot aankoop over te gaan.
Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!
De kracht van online vacature marketing is dat je potentiële kandidaten direct kunt bereiken via kanalen als Google, Google for Jobs, Indeed, Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook als het aanbod schaars is werkt deze manier van kandidaten werven erg goed. Natuurlijk is het wel nodig dat er 'vissen in de vijver zitten'. Voor bepaalde functies zijn er simpelweg niet of nauwelijks werkzoekenden. THINK Recruitment kan je ook helpen met een overkoepelende employer branding strategie om jezelf als interessante werkgever neer te zetten. En daar profiteren al je toekomstige wervingsactiviteiten weer van.
Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.
Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.
Om er achter te komen welke online marketing specialist in Breda het beste bij je past kijk je naar je bedrijfsgrote en je doelstellingen.
Kijk eerst zelf eens in Google, welke online marketing specialisten ui Breda zijn zelf goed zichtbaar in Google? Kijk vervolgens op de blog van de specialist en vraag je af of de onderwerpen aansluiten bij wat de stijl en kwaliteit die jij zoekt! Kijk ook naar de teksten, zijn deze goed geschreven of staan ze (te) vol met zoekwoorden? Kijk goed naar de uitstraling en klanten, is dat wat bij jouw past?
Er zijn verschillende soorten onlne marketing specialisten in Breda. Freelance online marketeers (vaak hoog niveau van 1 marketing discipline), Kleine bureau's en grote bureau's. Bij online marketing bureau's kan je een onderscheid maken tussen verkoopgedreven en marketinggedreven. De verkoopgedreven bureau's werken vaak met pakketten en hebben veel accountmanagers in dienst die je bellen dat je niet goed vindbaar bent. Ze adverteren soms zelf wel in Google maar zijn in de organische (niet betaalde) zoekresultaten vaak niet vindbaar.
Marketinggedreven online marketing bureau's leveren meestal maatwerk, hebben een goed verhaal op de overons pagina, vertellen over hun visie in plaats van pakketten en in de teamsamenstelling zie je meer inhoudelijke medewerkers dan verkopers.
Bij THINK hebben we geen verkopers, alleen specialisten. Wij leveren maatwerk en hebben specialisten op het gebied van marketing strategie, SEO (zoekmachine optimalisatie, SEA (Google Ads), social media marketing, Analytics, en conversie optimalisatie.
Door het implementeren van Google Consent Mode V2 krijgen website eigenaren meer inzicht in data, zelfs als bezoekers geen cookies accepteren, door middel van data modellering met 'cookieless pings'.