In 4 stappen naar online succes. Wij zijn je pro-actieve online marketing partner!
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie.
We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Samen werken we aan jouw succes.
Geen one-size fits all pakketten maar een bewezen aanpak, helemaal afgestemd op jouw bedrijf en doelstellingen
We nemen je volledige online marketing uit handen maar zijn ook graag een aanvulling op je interne marketing team
Je vaste contactpersoon is er voor al je vragen en houdt je op de hoogte van de resultaten, actiepunten en prioriteiten
Met meer dan 20 jaar ervaring en echte strategen in huis leggen wij als geen ander een stevige fundering voor jouw succes
We blijven continu op de hoogte van de laatste online marketing ontwikkelingen en zetten deze kennis in voor jouw resultaat
Niet blind zoveel mogelijk verkeer verzamelen maar focus op kwaliteit. We kijken kritisch naar hoe we de beste resultaten kunnen bereiken
Wil je je online marketing uitbesteden? We helpen je in 4 stappen naar meer resultaat. Volledig afgestemd op jouw bedrijf, branche en doelstellingen!
Succesvolle doelgroepactivatie voor Profoto: Uitverkocht event en een wachtlijst!
Profoto is een premiummerk in flitsapparatuur voor professionele fotografen, bekend om hun inspirerende content en sterke merkimago. Maar wat als je doelgroep het product eerst moet ervaren om overtuigd te raken? Dat was precies de uitdaging waarvoor Profoto ons inschakelde. Het resultaat?
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag.
Online succes start met een heldere boodschap. Het verhaal op je website moet goed samenvatten wat je doet. We zorgen ervoor dat je naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Én dat je boodschap uniek is ten opzichte van je concurrenten!
Naast een heldere boodschap heb je ook sterke middelen nodig. Denk aan de uitstraling van de website, foto’s, video’s en je social media kanalen. Ze zijn het visitekaartje van je bedrijf. Versterken de middelen je boodschap? En voelt de doelgroep zich thuis?
Één contactmoment is vaak niet genoeg om iemand te overtuigen. Je moet je doelgroep op het juiste moment bereiken. Het liefst meerdere keren en via verschillende kanalen. We zorgen ervoor dat je in alle fases van de klantreis voldoende bereik realiseert.
Als je boodschap, middelen en bereik op orde zijn, kun je overgaan tot het verbeteren van de conversie. Door middel van conversieoptimalisatie maken we het bezoekers zo makkelijk mogelijk om contact met je op te nemen of tot aankoop over te gaan.
Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!
THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse
Met ‘lookalike’ wordt binnen online marketing gesproken over een doelgroep die is samengesteld uit gebruikers die vergelijkbare kenmerken vertonen als een bestaande groep klanten of gebruikers. Het doel van lookalike targeting is om nieuwe potentiële klanten te bereiken.
De kosten van een online recruitment campagne zijn afhankelijk van het aantal vacatures die ingevuld moeten worden. Ook de complexiteit van de functie en de beschikbaarheid van kandidaten spelen een rol. Daarom is het moeilijk om een gemiddelde prijs te noemen. Over het algemeen zijn de kosten veel lager dan het inhuren van een recruitment bureau. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.
THINK adviseert Cookiebot als CMP omdat het goed samenwerkt met de ontwikkelingen rondom Google Consent Mode V2.
In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.
We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.