NO NONSENSE
ONLINE MARKETING

20 jaar ervaring gecombineerd met jong talent.
Wij zijn jouw pro-actieve online marketing partner.

Hi, wij zijn je nieuwe
online marketing team!

Zoek je naar een manier om het online beter te doen dan je concurrenten? Wil je goed vindbaar zijn in Google of je website inzetten om meer kwalitatieve leads te verzamelen? Wat je doelstelling ook is, wij brengen jouw online marketing naar een hoger niveau.

Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie. We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Daar ga je zelf mee aan de slag of wij doen het voor je. Samen werken we aan jouw succes.

Hoog in Google heeft dat zin?

Natuurlijk! Je bent zichtbaar wanneer mensen actief op zoek zijn. Maar daar begint het pas. Want als je boodschap en website niet aansluiten bij de vraag van je doelgroep, houd je er waarschijnlijk weinig kwalitatieve contacten aan over. En dan kun je ook niet verwachten dat je websitebezoekers al direct contact opnemen of iets van je kopen. 

Om je doelgroep te overtuigen zijn er vaak meerdere contactmomenten nodig. Momenten in de klantreis waarop jij positief opvalt. Online succes gaat dus verder dan online zichtbaar zijn of regelmatig iets op social media posten.

Full service online marketing

Bij THINK kijken we naar het hele plaatje. We sparren over doelstellingen en kansen en vertalen deze naar een geïntegreerde aanpak. Samen komen we tot een boodschap die écht overtuigt om contact op te nemen. Je bereikt je doelgroep op momenten dat het ertoe doet. Dat start nog voordat ze je kennen en gaat verder tot het moment dat ze klaar zijn om te kopen, en soms zelfs nog ver daarna. 

Wat maakt ons full service? Nou, we kunnen je helpen bij al je marketingvraagstukken. Bijvoorbeeld door een slimme samenwerking tussen marketing en sales op te zetten. Of door onze ervaren tekstschrijvers en contentcreators inspirerende content te laten ontwikkelen.

START SMART

Slim beginnen met online marketing?
Maak op een laagdrempelige manier kennis met de kracht van online marketing. Op basis van een kick-offsessie ontvang je een plan van aanpak waarin kansen worden vertaald naar concrete actiepunten. Hier gaan we 3 maanden mee aan de slag, voor een vast bedrag. Je weet dus precies waar je aan toe bent. Na 3 maanden evalueren we de resultaten en bepaal je hoe je verder wil.

Start Smart

Hier zijn we goed in

Marketing

  • Marketing plan
  • Marketing-management
  • Marketing Audits
  • (Online) Concurrentieanalyse

Social

Content

  • Contentmarketing
  • Tekstschrijven
  • Blogs
  • Fotografie
  • Video

Display

Analytics

  • Website statistieken
  • Rapportage en dashboarding
  • Conversie optimalisatie (CRO)
  • Implementatie Matomo
  • Maatwerk in analytics vraagstukken

Slimme tools

Training & Coaching

Cases

Aandacht voor alle fases van de klantreis

Op basis van het See, Think, Do, Care model van Google geven we aandacht aan alle fases van de klantreis. Op die manier ondersteun je bezoekers en klanten op het juiste moment met de juiste boodschap. Ervaring leert dat focus op al deze fases marketing effectief maakt.

See

Jouw naam op de kaart
Zou iedereen uit je doelgroep jouw bedrijf al kennen? Waarschijnlijk niet. Daarom starten we met het vergroten van je naamsbekendheid. We zetten jouw naam op de kaart. Met brandingcampagnes laten we zien wie je bent en wat je doet!

Think

Waarom ben je interessant?
Nu je doelgroep op de hoogte is van je bestaan, is het tijd om te overtuigen. Waarom moeten mensen met jullie in zee gaan, en niet met een van de vele concurrenten? THINK vertaalt jouw verhaal naar sterke content die inspeelt op de behoeften van je doelgroep.

Do

Laat die leads maar komen!
Super, je prospects zijn overtuigd van de kennis en kunde van jouw bedrijf. Nu moeten ze alleen nog contact opnemen. THINK helpt je om het bezoekers zo makkelijk mogelijk maken om tot actie over te gaan.

Care

Zorg goed voor je klanten
Je bestaande klanten moet je niet uit het oog verliezen. Zij zijn namelijk al klant, en hoeven minder overtuigd te worden om meer bij je af te nemen. Maar dan moet je er wel aandacht aan besteden.

Blogs

BEN JIJ ER KLAAR VOOR?

Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.

Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.

Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?

Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?

Veel bedrijven vragen zich af of ze zelf een marketeer aan moeten nemen of online marketing uitbesteden. Beide situaties hebben voor- en nadelen.

Voordelen van online marketing uitbesteden aan THINK: Een breed team van online marketing specialisten die samen meer ervaring en kennis hebben dan een 'generalist'. Routine van onze online marketeers, effectieve werkprocessen en toegang tot slimme software tools geven vaak sneller resultaat dan een inhouse marketeer die deze omstandigheden niet heeft. Een inhouse marketeer zit dichter op de dagelijkse gang van zaken en kan zich focussen op een segment. De ideale situatie is in veel gevallen de combinatie. En THINK kan ook een hybride variant aanbieden. Sparren over online marketing kansen?

In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.

We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.