In 4 stappen naar online succes. Wij zijn je pro-actieve online marketing partner!
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie.
We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Samen werken we aan jouw succes.
Geen one-size fits all pakketten maar een bewezen aanpak, helemaal afgestemd op jouw bedrijf en doelstellingen
We nemen je volledige online marketing uit handen maar zijn ook graag een aanvulling op je interne marketing team
Je vaste contactpersoon is er voor al je vragen en houdt je op de hoogte van de resultaten, actiepunten en prioriteiten
Met meer dan 20 jaar ervaring en echte strategen in huis leggen wij als geen ander een stevige fundering voor jouw succes
We blijven continu op de hoogte van de laatste online marketing ontwikkelingen en zetten deze kennis in voor jouw resultaat
Niet blind zoveel mogelijk verkeer verzamelen maar focus op kwaliteit. We kijken kritisch naar hoe we de beste resultaten kunnen bereiken
Wil je je online marketing uitbesteden? We helpen je in 4 stappen naar meer resultaat. Volledig afgestemd op jouw bedrijf, branche en doelstellingen!
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag.
Online succes start met een heldere boodschap. Het verhaal op je website moet goed samenvatten wat je doet. We zorgen ervoor dat je naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Én dat je boodschap uniek is ten opzichte van je concurrenten!
Naast een heldere boodschap heb je ook sterke middelen nodig. Denk aan de uitstraling van de website, foto’s, video’s en je social media kanalen. Ze zijn het visitekaartje van je bedrijf. Versterken de middelen je boodschap? En voelt de doelgroep zich thuis?
Één contactmoment is vaak niet genoeg om iemand te overtuigen. Je moet je doelgroep op het juiste moment bereiken. Het liefst meerdere keren en via verschillende kanalen. We zorgen ervoor dat je in alle fases van de klantreis voldoende bereik realiseert.
Als je boodschap, middelen en bereik op orde zijn, kun je overgaan tot het verbeteren van de conversie. Door middel van conversieoptimalisatie maken we het bezoekers zo makkelijk mogelijk om contact met je op te nemen of tot aankoop over te gaan.
Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!
In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.
We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.
Zeker! Laten we samen inventariseren wat er nodig is om goede resultaten te halen. Daarna verdelen we de werkzaamheden en maken we een strakke planning.
ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.
De kracht van online vacature marketing is dat je potentiële kandidaten direct kunt bereiken via kanalen als Google, Google for Jobs, Indeed, Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook als het aanbod schaars is werkt deze manier van kandidaten werven erg goed. Natuurlijk is het wel nodig dat er 'vissen in de vijver zitten'. Voor bepaalde functies zijn er simpelweg niet of nauwelijks werkzoekenden. THINK Recruitment kan je ook helpen met een overkoepelende employer branding strategie om jezelf als interessante werkgever neer te zetten. En daar profiteren al je toekomstige wervingsactiviteiten weer van.
Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.