In 4 stappen naar online succes. Wij zijn je pro-actieve online marketing partner!
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie.
We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Samen werken we aan jouw succes.
Geen one-size fits all pakketten maar een bewezen aanpak, helemaal afgestemd op jouw bedrijf en doelstellingen
We nemen je volledige online marketing uit handen maar zijn ook graag een aanvulling op je interne marketing team
Je vaste contactpersoon is er voor al je vragen en houdt je op de hoogte van de resultaten, actiepunten en prioriteiten
Met meer dan 20 jaar ervaring en echte strategen in huis leggen wij als geen ander een stevige fundering voor jouw succes
We blijven continu op de hoogte van de laatste online marketing ontwikkelingen en zetten deze kennis in voor jouw resultaat
Niet blind zoveel mogelijk verkeer verzamelen maar focus op kwaliteit. We kijken kritisch naar hoe we de beste resultaten kunnen bereiken
Wil je je online marketing uitbesteden? We helpen je in 4 stappen naar meer resultaat. Volledig afgestemd op jouw bedrijf, branche en doelstellingen!
Doelgroepactivatie voor Profoto: Uitverkocht event en een wachtlijst!
Profoto is een premiummerk in flitsapparatuur voor professionele fotografen, bekend om hun inspirerende content en sterke merkimago. Maar wat als je doelgroep het product eerst moet ervaren om overtuigd te raken? Dat was precies de uitdaging waarvoor Profoto ons inschakelde. Het resultaat?
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag.
Online succes start met een heldere boodschap. Het verhaal op je website moet goed samenvatten wat je doet. We zorgen ervoor dat je naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Én dat je boodschap uniek is ten opzichte van je concurrenten!
Naast een heldere boodschap heb je ook sterke middelen nodig. Denk aan de uitstraling van de website, foto’s, video’s en je social media kanalen. Ze zijn het visitekaartje van je bedrijf. Versterken de middelen je boodschap? En voelt de doelgroep zich thuis?
Één contactmoment is vaak niet genoeg om iemand te overtuigen. Je moet je doelgroep op het juiste moment bereiken. Het liefst meerdere keren en via verschillende kanalen. We zorgen ervoor dat je in alle fases van de klantreis voldoende bereik realiseert.
Als je boodschap, middelen en bereik op orde zijn, kun je overgaan tot het verbeteren van de conversie. Door middel van conversieoptimalisatie maken we het bezoekers zo makkelijk mogelijk om contact met je op te nemen of tot aankoop over te gaan.
Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!
SEO is de afkorting voor Search Engine Optimization. In het Nederlands bekend als zoekmachine optimalisatie. Dit is een onderdeel van zoekmachinemarketing waarbij de activiteiten ervoor zorgen dat je website goed vindbaar is in zoekmachines als Google en Bing. De optimalisatie heeft betrekking op techniek, content en autoriteit.
Een uitgebreidere uitleg lees je hieronder:
SEO, oftewel Search Engine Optimization, is een belangrijk proces waarbij de inhoud en techniek van een website worden geoptimaliseerd om hoger te scoren in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Het is een cruciaal onderdeel van digitale marketing, omdat het ervoor zorgt dat je website beter vindbaar is voor potentiële klanten.
Het doel van SEO is om zoekmachines te helpen begrijpen waar je website over gaat en welke informatie relevant is voor gebruikers die bepaalde zoektermen invoeren. Door de inhoud en techniek van je website te optimaliseren, kun je de zoekmachines laten zien dat jouw website de meest relevante informatie bevat voor bepaalde zoektermen.
Er zijn verschillende aspecten van SEO die moeten worden geoptimaliseerd om een website hoger te laten scoren in de zoekresultaten. Enkele belangrijke elementen zijn:
SEO is een continu proces dat regelmatig moet worden bijgewerkt om ervoor te zorgen dat je website hoger blijft scoren in de zoekresultaten. Hoewel het soms wat tijd kan kosten voordat je resultaten ziet, kan het investeren in SEO op de lange termijn bijdragen aan de groei en het succes van je bedrijf.
Het succes van online marketing meet je met data, niet met onderbuikgevoel. Gebruik KPI’s (Key Performance Indicators) zoals:
Met tools zoals Google Analytics, Google Ads en social media dashboards krijg je inzicht in wat werkt en wat geoptimaliseerd moet worden.
Benieuwd waar jouw kansen liggen? Laat ons een online marketing audit uitvoeren!
Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.
Ja, met de introductie van SGE verandert de indeling van de zoekresultatenpagina’s. Advertenties kunnen nu op andere posities verschijnen dan voorheen, wat invloed kan hebben op hun zichtbaarheid en effectiviteit. Het is belangrijk om je SEA-strategie hierop aan te passen.
Een website kan nog zoveel bezoekers trekken, maar als ze niet converteren, mis je kansen. User Experience (UX) en conversieoptimalisatie (CRO) helpen je website te verbeteren, zodat bezoekers sneller de gewenste actie ondernemen. Dit kan door:
Door UX en CRO slim in te zetten, verhoog je het aantal leads en verkopen zonder extra advertentiekosten.
Wil je de prestaties van je website verbeteren? Lees onze case over conversieoptimalisatie en UX voor Opel!