20 jaar ervaring gecombineerd met jong talent.
Wij zijn jouw pro-actieve online marketing partner.
Zoek je naar een manier om het online beter te doen dan je concurrenten? Wil je goed vindbaar zijn in Google of je website inzetten om meer kwalitatieve leads te verzamelen? Wat je doelstelling ook is, wij brengen jouw online marketing naar een hoger niveau.
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie. We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Daar ga je zelf mee aan de slag of wij doen het voor je. Samen werken we aan jouw succes.
Natuurlijk! Je bent zichtbaar wanneer mensen actief op zoek zijn. Maar daar begint het pas. Want als je boodschap en website niet aansluiten bij de vraag van je doelgroep, houd je er waarschijnlijk weinig kwalitatieve contacten aan over. En dan kun je ook niet verwachten dat je websitebezoekers al direct contact opnemen of iets van je kopen.
Om je doelgroep te overtuigen zijn er vaak meerdere contactmomenten nodig. Momenten in de klantreis waarop jij positief opvalt. Online succes gaat dus verder dan online zichtbaar zijn of regelmatig iets op social media posten.
Bij THINK kijken we naar het hele plaatje. We sparren over doelstellingen en kansen en vertalen deze naar een geïntegreerde aanpak. Samen komen we tot een boodschap die écht overtuigt om contact op te nemen. Je bereikt je doelgroep op momenten dat het ertoe doet. Dat start nog voordat ze je kennen en gaat verder tot het moment dat ze klaar zijn om te kopen, en soms zelfs nog ver daarna.
Wat maakt ons full service? Nou, we kunnen je helpen bij al je marketingvraagstukken. Bijvoorbeeld door een slimme samenwerking tussen marketing en sales op te zetten. Of door onze ervaren tekstschrijvers en contentcreators inspirerende content te laten ontwikkelen.
Slim beginnen met online marketing?
Maak op een laagdrempelige manier kennis met de kracht van online marketing. Op basis van een kick-offsessie ontvang je een plan van aanpak waarin kansen worden vertaald naar concrete actiepunten. Hier gaan we 3 maanden mee aan de slag, voor een vast bedrag. Je weet dus precies waar je aan toe bent. Na 3 maanden evalueren we de resultaten en bepaal je hoe je verder wil.
Op basis van het See, Think, Do, Care model van Google geven we aandacht aan alle fases van de klantreis. Op die manier ondersteun je bezoekers en klanten op het juiste moment met de juiste boodschap. Ervaring leert dat focus op al deze fases marketing effectief maakt.
Jouw naam op de kaart
Zou iedereen uit je doelgroep jouw bedrijf al kennen? Waarschijnlijk niet. Daarom starten we met het vergroten van je naamsbekendheid. We zetten jouw naam op de kaart. Met brandingcampagnes laten we zien wie je bent en wat je doet!
Waarom ben je interessant?
Nu je doelgroep op de hoogte is van je bestaan, is het tijd om te overtuigen. Waarom moeten mensen met jullie in zee gaan, en niet met een van de vele concurrenten? THINK vertaalt jouw verhaal naar sterke content die inspeelt op de behoeften van je doelgroep.
Laat die leads maar komen!
Super, je prospects zijn overtuigd van de kennis en kunde van jouw bedrijf. Nu moeten ze alleen nog contact opnemen. THINK helpt je om het bezoekers zo makkelijk mogelijk maken om tot actie over te gaan.
Zorg goed voor je klanten
Je bestaande klanten moet je niet uit het oog verliezen. Zij zijn namelijk al klant, en hoeven minder overtuigd te worden om meer bij je af te nemen. Maar dan moet je er wel aandacht aan besteden.
Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!
Ja, geen probleem! Om zichtbaar te zijn in Google zet je zoekmachine marketing in: [SEO](/zoekmachine-optimalisatie-seo) en [SEA (Search Engine Advertising)](/zoekmachine-adverteren-sea). Met SEA kun je adverteren boven de zoekresultaten van Google. Dit is vaak binnen een paar dagen te realiseren. Je betaalt alleen als mensen doorgeklikt hebben op jouw advertentie. Of dit interessant is, hangt af van de kosten per klik en de prijs die jij zou willen betalen voor een verkoop of een nieuwe klant. Bel ons gerust eens op om te bespreken of dit interessant is voor jouw business!
Met SEO optimaliseer je een website om goed zichtbaar te zijn in de organische zoekresultaten. Hier heeft THINK veel ervaring in, en dat gaat ook zeker lukken. Alleen niet binnen een paar dagen.
Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.
SEO is de afkorting voor Search Engine Optimization. In het Nederlands bekend als zoekmachine optimalisatie. Dit is een onderdeel van zoekmachinemarketing waarbij de activiteiten ervoor zorgen dat je website goed vindbaar is in zoekmachines als Google en Bing. De optimalisatie heeft betrekking op techniek, content en autoriteit.
Een uitgebreidere uitleg lees je hieronder:
SEO, oftewel Search Engine Optimization, is een belangrijk proces waarbij de inhoud en techniek van een website worden geoptimaliseerd om hoger te scoren in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Het is een cruciaal onderdeel van digitale marketing, omdat het ervoor zorgt dat je website beter vindbaar is voor potentiële klanten.
Het doel van SEO is om zoekmachines te helpen begrijpen waar je website over gaat en welke informatie relevant is voor gebruikers die bepaalde zoektermen invoeren. Door de inhoud en techniek van je website te optimaliseren, kun je de zoekmachines laten zien dat jouw website de meest relevante informatie bevat voor bepaalde zoektermen.
Er zijn verschillende aspecten van SEO die moeten worden geoptimaliseerd om een website hoger te laten scoren in de zoekresultaten. Enkele belangrijke elementen zijn:
SEO is een continu proces dat regelmatig moet worden bijgewerkt om ervoor te zorgen dat je website hoger blijft scoren in de zoekresultaten. Hoewel het soms wat tijd kan kosten voordat je resultaten ziet, kan het investeren in SEO op de lange termijn bijdragen aan de groei en het succes van je bedrijf.
Veel bedrijven vragen zich af of ze zelf een marketeer aan moeten nemen of online marketing uitbesteden. Beide situaties hebben voor- en nadelen.
Voordelen van online marketing uitbesteden aan THINK: Een breed team van online marketing specialisten die samen meer ervaring en kennis hebben dan een 'generalist'. Routine van onze online marketeers, effectieve werkprocessen en toegang tot slimme software tools geven vaak sneller resultaat dan een inhouse marketeer die deze omstandigheden niet heeft. Een inhouse marketeer zit dichter op de dagelijkse gang van zaken en kan zich focussen op een segment. De ideale situatie is in veel gevallen de combinatie. En THINK kan ook een hybride variant aanbieden. Sparren over online marketing kansen?
De kracht van online vacature marketing is dat je potentiële kandidaten direct kunt bereiken via kanalen als Google, Google for Jobs, Indeed, Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook als het aanbod schaars is werkt deze manier van kandidaten werven erg goed. Natuurlijk is het wel nodig dat er 'vissen in de vijver zitten'. Voor bepaalde functies zijn er simpelweg niet of nauwelijks werkzoekenden. THINK Recruitment kan je ook helpen met een overkoepelende employer branding strategie om jezelf als interessante werkgever neer te zetten. En daar profiteren al je toekomstige wervingsactiviteiten weer van.