NO NONSENSE
ONLINE MARKETING

20 jaar ervaring gecombineerd met jong talent.
Wij zijn jouw pro-actieve online marketing partner.

Hi, wij zijn je nieuwe
online marketing team!

Zoek je naar een manier om het online beter te doen dan je concurrenten? Wil je goed vindbaar zijn in Google of je website inzetten om meer kwalitatieve leads te verzamelen? Wat je doelstelling ook is, wij brengen jouw online marketing naar een hoger niveau.

Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie. We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Daar ga je zelf mee aan de slag of wij doen het voor je. Samen werken we aan jouw succes.

Hoog in Google heeft dat zin?

Natuurlijk! Je bent zichtbaar wanneer mensen actief op zoek zijn. Maar daar begint het pas. Want als je boodschap en website niet aansluiten bij de vraag van je doelgroep, houd je er waarschijnlijk weinig kwalitatieve contacten aan over. En dan kun je ook niet verwachten dat je websitebezoekers al direct contact opnemen of iets van je kopen. 

Om je doelgroep te overtuigen zijn er vaak meerdere contactmomenten nodig. Momenten in de klantreis waarop jij positief opvalt. Online succes gaat dus verder dan online zichtbaar zijn of regelmatig iets op social media posten.

Full service online marketing

Bij THINK kijken we naar het hele plaatje. We sparren over doelstellingen en kansen en vertalen deze naar een geïntegreerde aanpak. Samen komen we tot een boodschap die écht overtuigt om contact op te nemen. Je bereikt je doelgroep op momenten dat het ertoe doet. Dat start nog voordat ze je kennen en gaat verder tot het moment dat ze klaar zijn om te kopen, en soms zelfs nog ver daarna. 

Wat maakt ons full service? Nou, we kunnen je helpen bij al je marketingvraagstukken. Bijvoorbeeld door een slimme samenwerking tussen marketing en sales op te zetten. Of door onze ervaren tekstschrijvers en contentcreators inspirerende content te laten ontwikkelen.

START SMART

Slim beginnen met online marketing?
Maak op een laagdrempelige manier kennis met de kracht van online marketing. Op basis van een kick-offsessie ontvang je een plan van aanpak waarin kansen worden vertaald naar concrete actiepunten. Hier gaan we 3 maanden mee aan de slag, voor een vast bedrag. Je weet dus precies waar je aan toe bent. Na 3 maanden evalueren we de resultaten en bepaal je hoe je verder wil.

Start Smart

Hier zijn we goed in

Marketing

  • Marketing plan
  • Marketing-management
  • Marketing Audits
  • (Online) Concurrentieanalyse

Social

Content

  • Contentmarketing
  • Tekstschrijven
  • Blogs
  • Fotografie
  • Video

Display

Analytics

  • Website statistieken
  • Rapportage en dashboarding
  • Conversie optimalisatie (CRO)
  • Implementatie Matomo
  • Maatwerk in analytics vraagstukken

Slimme tools

Training & Coaching

Cases

Aandacht voor alle fases van de klantreis

Op basis van het See, Think, Do, Care model van Google geven we aandacht aan alle fases van de klantreis. Op die manier ondersteun je bezoekers en klanten op het juiste moment met de juiste boodschap. Ervaring leert dat focus op al deze fases marketing effectief maakt.

See

Jouw naam op de kaart
Zou iedereen uit je doelgroep jouw bedrijf al kennen? Waarschijnlijk niet. Daarom starten we met het vergroten van je naamsbekendheid. We zetten jouw naam op de kaart. Met brandingcampagnes laten we zien wie je bent en wat je doet!

Think

Waarom ben je interessant?
Nu je doelgroep op de hoogte is van je bestaan, is het tijd om te overtuigen. Waarom moeten mensen met jullie in zee gaan, en niet met een van de vele concurrenten? THINK vertaalt jouw verhaal naar sterke content die inspeelt op de behoeften van je doelgroep.

Do

Laat die leads maar komen!
Super, je prospects zijn overtuigd van de kennis en kunde van jouw bedrijf. Nu moeten ze alleen nog contact opnemen. THINK helpt je om het bezoekers zo makkelijk mogelijk maken om tot actie over te gaan.

Care

Zorg goed voor je klanten
Je bestaande klanten moet je niet uit het oog verliezen. Zij zijn namelijk al klant, en hoeven minder overtuigd te worden om meer bij je af te nemen. Maar dan moet je er wel aandacht aan besteden.

Blogs

BEN JIJ ER KLAAR VOOR?

Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!

Neem contact op

Veelgestelde vragen

THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse

Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.

Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?

Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.

Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.

Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

SEO is de afkorting voor Search Engine Optimization. In het Nederlands bekend als zoekmachine optimalisatie. Dit is een onderdeel van zoekmachinemarketing waarbij de activiteiten ervoor zorgen dat je website goed vindbaar is in zoekmachines als Google en Bing. De optimalisatie heeft betrekking op techniek, content en autoriteit.