Meer online zichtbaarheid

NO NONSENSE ONLINE MARKETING

In 4 stappen naar online succes. Wij zijn je pro-actieve online marketing partner!

Neem contact op om snel te starten

Hi, wij zijn je nieuwe
online marketing team!

Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag. Het uitgangspunt is een sterke strategie.

We kijken verder dan de standaard kanalen en zetten jouw organisatie op de kaart met een ijzersterke marketingmix. We blijven continu voor je op zoek naar nieuwe kansen. Samen werken we aan jouw succes.

Waarom THINK Online marketing?

Bewezen aanpak op maat

Geen one-size fits all pakketten maar een bewezen aanpak, helemaal afgestemd op jouw bedrijf en doelstellingen

Compleet online marketing team

We nemen je volledige online marketing uit handen maar zijn ook graag een aanvulling op je interne marketing team

1 vast contactpersoon

Je vaste contactpersoon is er voor al je vragen en houdt je op de hoogte van de resultaten, actiepunten en prioriteiten

Strategisch supersterk

Met meer dan 20 jaar ervaring en echte strategen in huis leggen wij als geen ander een stevige fundering voor jouw succes

Mee met de laatste ontwikkelingen

We blijven continu op de hoogte van de laatste online marketing ontwikkelingen en zetten deze kennis in voor jouw resultaat

Kwaliteit over kwantiteit

Niet blind zoveel mogelijk verkeer verzamelen maar focus op kwaliteit. We kijken kritisch naar hoe we de beste resultaten kunnen bereiken

BOEK SUCCES MET EEN ONLINE MARKETING PARTNER

Wil je je online marketing uitbesteden? We helpen je in 4 stappen naar meer resultaat. Volledig afgestemd op jouw bedrijf, branche en doelstellingen!

Snel starten?

Wat de cijfers zeggen

20+ jaar online marketing ervaring

600+ bedrijven en organisaties geholpen

90% van onze klanten verlengt hun contract ieder jaar

Cases

JOUW NO-NONSENSE ONLINE MARKETING PARTNER

Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag.

Meer weten over THINK?

In 4 stappen naar online succes

Boodschap

Online succes start met een heldere boodschap. Het verhaal op je website moet goed samenvatten wat je doet. We zorgen ervoor dat je naadloos aansluit op de behoefte van je doelgroep. Én dat je boodschap uniek is ten opzichte van je concurrenten!

Middelen

Naast een heldere boodschap heb je ook sterke middelen nodig. Denk aan de uitstraling van de website, foto’s, video’s en je social media kanalen. Ze zijn het visitekaartje van je bedrijf. Versterken de middelen je boodschap? En voelt de doelgroep zich thuis?

Bereik

Één contactmoment is vaak niet genoeg om iemand te overtuigen. Je moet je doelgroep op het juiste moment bereiken. Het liefst meerdere keren en via verschillende kanalen. We zorgen ervoor dat je in alle fases van de klantreis voldoende bereik realiseert.

Conversie

Als je boodschap, middelen en bereik op orde zijn, kun je overgaan tot het verbeteren van de conversie. Door middel van conversieoptimalisatie maken we het bezoekers zo makkelijk mogelijk om contact met je op te nemen of tot aankoop over te gaan.

Hier zijn we goed in

Jouw doelen

Strategie

Data

BEN JIJ ER KLAAR VOOR?

Bij THINK werken we niet met accountmanagers, standaard pakketten en verkooppraatjes. Je zit aan tafel met de specialisten die je verder gaan helpen. Ben jij klaar om online te groeien? Neem contact met ons op!

Neem contact op

Veelgestelde vragen

THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse

Met ‘lookalike’ wordt binnen online marketing gesproken over een doelgroep die is samengesteld uit gebruikers die vergelijkbare kenmerken vertonen als een bestaande groep klanten of gebruikers. Het doel van lookalike targeting is om nieuwe potentiële klanten te bereiken.

De kosten van een online recruitment campagne zijn afhankelijk van het aantal vacatures die ingevuld moeten worden. Ook de complexiteit van de functie en de beschikbaarheid van kandidaten spelen een rol. Daarom is het moeilijk om een gemiddelde prijs te noemen. Over het algemeen zijn de kosten veel lager dan het inhuren van een recruitment bureau. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

THINK adviseert Cookiebot als CMP omdat het goed samenwerkt met de ontwikkelingen rondom Google Consent Mode V2.

In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.

We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.