Case WWA: Wat als je bedrijf wel innovatief is, maar je website dat (nog) niet laat zien?

Case WWA: Wat als je bedrijf wel innovatief is, maar je website dat (nog) niet laat zien?

Carli

Online marketeer

Bij WWA ben je aan het juiste adres voor het oplossen complexe technische uitdagingen op het gebied van industriële automatisering. Toch straalde de website dat (nog) onvoldoende uit. Het was dus hoog tijd voor een online professionaliseringsslag. Het resultaat? Een moderne website, waar WWA laat zien waar ze goed in zijn!

Case highlights

🎯 Van onder de radar naar online zichtbaar

WWA wilde dat hun innovatieve projecten ook online de aandacht kregen die ze verdienen. Wij hielpen ze van strategie tot livegang.

🏠 Alles in huis: tekst, beeld én video

Think verzorgde het complete plaatje: van websiteteksten en fotografie tot videoproducties van onder andere de nieuwste verfspuitrobot.

🚀 Klaar voor de toekomst (en door)

De nieuwe website staat als een huis en is voorbereid op uitbreiding met SEO-content en online marketing. En die gaan we nu samen aanpakken.

Kick-off op locatie: eerst zien, dan begrijpen

We begonnen met een interactieve kick-off en brainstormsessie op locatie. Want als je een organisatie écht wil begrijpen, moet je er even middenin zitten. We gingen in gesprek met het hele team, haalden waardevolle input op en stelden kritische vragen. Alles om het totaalplaatje helder te krijgen — en de basis te leggen voor een website die recht doet aan wie WWA is.

Van strategie tot uitvoering

Vervolgens begeleidden we WWA in het hele traject: van het kiezen van een passende webbouwer, tot het opvragen van offertes en het meedenken over structuur en design. Daarna gingen wij aan de slag met alle content:

  • Heldere, overtuigende teksten

  • Fotoshoots op locatie

  • Video’s, waaronder een gave productvideo van de nieuwste verfspuitrobot voor klant Vos Parts

  • En een krachtige headervideo die bezoekers meteen de juiste indruk geeft

Alles met één doel: een website neerzetten die laat zien waar WWA voor staat. En dat is gelukt.

Klaar voor de toekomst

De nieuwe website is niet alleen mooi en gebruiksvriendelijk, maar óók voorbereid op verdere groei. Denk aan uitbreidbare SEO-landingspagina’s, slimme contentstructuur en sterke visuals die mee kunnen in toekomstige campagnes.

Maar we zijn nog niet klaar! Want de online marketing staat op het punt van beginnen. Een mooie samenwerking dus — tussen WWA, webbouwer John Visser en Think — met een resultaat waar we trots op zijn.

OOK KLAAR VOOR EEN ONLINE UPGRADE?

Herken je jezelf in het verhaal van WWA? Wil je dat jouw online uitstraling wél klopt met wat je in het echt te bieden hebt? Denk je: ja, dit moeten wij ook aanpakken?

Plan vrijblijvend een kennismaking

Ook interessant om te lezen