Meten is weten. Voordat we optimaliseren, brengen we jouw huidige AI-positie in kaart.
Jouw AI-Share of Voice: Hoe vaak wordt je merk/content genoemd in relevante AI-antwoorden?
Sentiment & juistheid: Welk sentiment heeft de informatie die AI over je bedrijf verspreidt en is de data correct?
Concurrentieanalyse: Welke GEO-strategieën passen je concurrenten toe die wel leiden tot AI-vermeldingen?
Op basis van de analyse ontwikkelen we een strategie die specifiek is afgestemd op jullie organisatie.
Identificatie kansen: We bepalen de vragen en onderwerpen waar jullie de grootste kans hebben om als autoriteit te worden vermeld door AI.
E-E-A-T framework: We leggen de focus op het versterken van de Expertise, Authoritativeness en Trustworthiness van jullie online profiel.
Technische richtlijnen: We stellen duidelijke richtlijnen op om AI-modellen de content beter te laten begrijpen.
Nu gaan we aan de slag. We 'trainen' niet de AI, maar het internet. We zorgen dat het web vol staat met juiste en positieve informatie, gestructureerd voor zowel mens als machine.
Hybride contentcreatie: We creëren of optimaliseren content die zowel hoog scoort in traditionele SEO als direct antwoorden genereert in AI-overzichten.
Technische GEO-optimalisatie: We zorgen voor de implementatie van geavanceerde technieken, zoals het correct toepassen van Gestructureerde data (Schema Markup) om AI-systemen de juiste context aan te bieden.
GEO is een marathon, geen sprint. AI-modellen evolueren continu, wat constante optimalisatie vereist.
Realtime tracking: We monitoren continu de AI-zichtbaarheid en merkvermeldingen.
Flexibele optimalisatie: Op basis van de real-time data sturen we de strategie en content bij om ervoor te zorgen dat jullie voorsprong behouden blijft en groeit.
Rapportage: Maandelijks ontvang je een heldere rapportage met de behaalde resultaten en nieuwe kansen in de veranderende AI-zoekomgeving.