Combineer online display advertenties met outdoor displays (Digital-Out-Of-Home) voor maximale impact
Wil je je naam op de kaart zetten in Breda? Een nieuw product lanceren? Of laten zien dat jij de marktleider bent in de regio? Combineer online met outdoor display ads voor maximale impact!
In Breda zijn er meer dan 100.000 online advertentiemogelijkheden. Denk aan landelijke en regionale nieuws- en weersites. Maar ook magazines over specifieke onderwerpen, zoals interieur, gezondheid, lifestyle, financiën of zakelijke thema's.
Op deze platforms kun je advertenties laten zien aan mensen uit Breda. Zo bereik je gegarandeerd jouw doelgroep.
In Breda vind je ook nog 159 outdoor displays waar je kunt adverteren. Van grote schermen langs drukke wegen, tot displays op het station en in het centrum.
Genoeg mogelijkheden om de Bredanaar te bereiken dus!
Je naam op de kaart wil zetten in Breda
Maximaal impact wil maken door outdoor displays te combineren met online ads
Gegarandeerd je doelgroep wil bereiken
Wij hebben toegang tot meer dan 100.000 online én outdoor displays in Breda!
Benieuwd hoe jij je naamsbekendheid kunt vergroten in Breda en laten zien dat je marktleider bent in de regio? Ontdek de mogelijkheden tijdens een sparringsessie of download onze factsheet!
Wil je echt regionaal impact maken? Dan combineer je online advertenties met outdoor displays!
Met slimme online campagnes bereik je heel gericht je doelgroep in de regio. Bijvoorbeeld op basis van kenmerken. Of nog effectiever: door contextual targeting te gebruiken om je advertenties naast relevante artikelen te plaatsen.
Zet je daarnaast ook outdoor displays in? Dan realiseer je ook nog een grote zichtbaarheid op straat. Online en outdoor zijn de ideale combinatie om je naam op de kaart te zetten.
Ook wel Programmatic Advertising. Wees zichtbaar op drukbezochte websites en apps.
Ook wel Digital out of Home. Wees zichtbaar op straat langs drukke wegen en op openbare plekken.
Bij THINK hebben we de mogelijkheden om met 'MKB' budgetten mooie Programmatic Advertising campagnes op te bouwen. Door gebruik te maken van Premium Display netwerken worden je display advertenties vertoond op toonaangevende en kwalitatieve websites zoals het Financieel Dagblad of nu.nl.
We kunnen op basis van WOZ-waarde, inkomen, KvK SBI-codes en bepaalde omvang van bedrijven doelgroepen targeten. Het is zelfs mogelijk om op basis van het weer specifieke advertenties te draaien, bijvoorbeeld jouw advertentie met regenlaarzen tonen bij regen.
Met online display campagnes gaven we de offline campagne van Zwitserland Toerisme een flinke boost. En met resultaat! Benieuwd naar hoe we dat deden?
Volledige ondersteuning op het gebied van online advertenties. We denken mee over de campagne en kunnen het materiaal ontwikkelen.
Je krijgt 1 contactpersoon die zowel het creatieve team als het online en outdoor team aanstuurt en zorgt dat alles soepel loopt!
Overal dezelfde boodschap, daarmee maak je impact! THINK heeft toegang tot (bijna) alle advertentieruimte.
Meten is weten. Je ontvangt van ons een heldere rapportage met inzicht in de resultaten die we graag met je bespreken.
Benieuwd hoe jij je naamsbekendheid kunt vergroten in Breda en laten zien dat je marktleider bent in de regio? Boek een gratis sparringssessie!
Tijdens onze 1-op-1 sessie bespreken we:
Welke display mogelijkheden (online, outdoor of een combinatie) geschikt zijn voor jouw doelstelling
Hoe jij je marketingbudget optimaal kunt inzetten om je doelstelling te bereiken
Mogelijke campagne insteken die aansluiten bij je doelgroep en doelstelling
Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op om de afspraak in te plannen.
Vier belangrijke acties: een check van de huidige cookiemelding, het kiezen voor een door Google aanbevolen CMP (Cookie Management Platform), het up-to-date houden van cookiebeleid, privacy- en wetgeving verklaring, en het instellen van Google Consent Mode V2 via Google Tag Manager.
De gevolgen omvatten de mogelijke opschorting van advertentieaccounts, het niet kunnen uitvoeren van remarketing zonder expliciete toestemming via de cookiemelding, en meer inzicht in data door middel van 'cookieless pings' zelfs als geen cookies worden geaccepteerd.
Er is geen one-size-fits-all in online marketing. Het hangt af van je doelgroep en doelstellingen. De meest effectieve kanalen zijn:
Door data te analyseren en kanalen slim te combineren, haal je het maximale uit je marketingbudget.
Nieuwsgierig welke marketingmix het beste bij jouw bedrijf past? Ontdek onze aanpak voor online marketingstrategieën!
Het See, Think, Do, Care-model is een marketingframework ontwikkeld door Avinash Kaushik. Het model helpt marketeers structuur aan te brengen in de klantreis, met als doel op het juiste moment de juiste boodschap te communiceren.
In de praktijk betekent dit dat je per fase verschillende content, kanalen en KPI’s hanteert. Door dit bewust in te zetten, vergroot je de effectiviteit van je campagnes aanzienlijk.
Wil je meer leren over het praktisch toepassen van het See, Think, Do, Care-model? Lees dan: See, Think, Do, Care model in de praktijk
Het succes van online marketing meet je met data, niet met onderbuikgevoel. Gebruik KPI’s (Key Performance Indicators) zoals:
Met tools zoals Google Analytics, Google Ads en social media dashboards krijg je inzicht in wat werkt en wat geoptimaliseerd moet worden.
Benieuwd waar jouw kansen liggen? Laat ons een online marketing audit uitvoeren!