Header display advertentie pagina

ADVERTEER OP MEER DAN 100.000 DISPLAYS IN BREDA!

Combineer online display advertenties met outdoor displays (Digital-Out-Of-Home) voor maximale impact

Plan gratis sparringsessie in

Profiteer van het grootste bereik in Breda!

Wil je je naam op de kaart zetten in Breda? Een nieuw product lanceren? Of laten zien dat jij de marktleider bent in de regio? Combineer online met outdoor display ads voor maximale impact!

Online display adverteren

In Breda zijn er meer dan 100.000 online advertentiemogelijkheden. Denk aan landelijke en regionale nieuws- en weersites. Maar ook magazines over specifieke onderwerpen, zoals interieur, gezondheid, lifestyle, financiën of zakelijke thema's.

Op deze platforms kun je advertenties laten zien aan mensen uit Breda. Zo bereik je gegarandeerd jouw doelgroep.

Outdoor display adverteren

In Breda vind je ook nog 159 outdoor displays waar je kunt adverteren. Van grote schermen langs drukke wegen, tot displays op het station en in het centrum.

Genoeg mogelijkheden om de Bredanaar te bereiken dus!

THINK kan je helpen als jij

  • Je naam op de kaart wil zetten in Breda

  • Maximaal impact wil maken door outdoor displays te combineren met online ads

  • Gegarandeerd je doelgroep wil bereiken

Wij hebben toegang tot meer dan 100.000 online én outdoor displays in Breda!

Online display advertenties

Ontdek de impact van display adverteren

Benieuwd hoe jij je naamsbekendheid kunt vergroten in Breda en laten zien dat je marktleider bent in de regio? Ontdek de mogelijkheden tijdens een sparringsessie of download onze factsheet!

Boek gratis sparringsessie Download factsheet

Een greep uit onze klanten uit Breda

Display advertising klanten Breda

Kun je beter online of outdoor adverteren?

Wil je echt regionaal impact maken? Dan combineer je online advertenties met outdoor displays!

Met slimme online campagnes bereik je heel gericht je doelgroep in de regio. Bijvoorbeeld op basis van kenmerken. Of nog effectiever: door contextual targeting te gebruiken om je advertenties naast relevante artikelen te plaatsen.

Zet je daarnaast ook outdoor displays in? Dan realiseer je ook nog een grote zichtbaarheid op straat. Online en outdoor zijn de ideale combinatie om je naam op de kaart te zetten.

Display adverteren

Online display adverteren

Ook wel Programmatic Advertising. Wees zichtbaar op drukbezochte websites en apps.

  • Bereik een specifieke doelgroep op basis van leeftijd, geslacht, interesses en meer
  • Verhoog de effectiviteit met contextual targeting door zichtbaar te zijn naast relevante artikelen
  • Real-time inzicht in resultaten
Outdoor display

Outdoor display

Ook wel Digital out of Home. Wees zichtbaar op straat langs drukke wegen en op openbare plekken.

  • Bereik een brede doelgroep
  • Verhoog de naamsbekendheid met korte en krachtige boodschappen
  • Flexibel door automatisch inkopen van de advertentieruimte via veilingen
Programmatic advertising bij THINK

Programmatic Advertising voor MKB

Bij THINK hebben we de mogelijkheden om met 'MKB' budgetten mooie Programmatic Advertising campagnes op te bouwen. Door gebruik te maken van Premium Display netwerken worden je display advertenties vertoond op toonaangevende en kwalitatieve websites zoals het Financieel Dagblad of nu.nl.

We kunnen op basis van WOZ-waarde, inkomen, KvK SBI-codes en bepaalde omvang van bedrijven doelgroepen targeten. Het is zelfs mogelijk om op basis van het weer specifieke advertenties te draaien, bijvoorbeeld jouw advertentie met regenlaarzen tonen bij regen.

Contextual targeting case

CASE: ONLINE CAMPAGNES GEVEN BOOST AAN OFFLINE CAMPAGNE

Met online display campagnes gaven we de offline campagne van Zwitserland Toerisme een flinke boost. En met resultaat! Benieuwd naar hoe we dat deden?

Lees onze case

Display adverteren bij THINK

Full service online agency

Volledige ondersteuning op het gebied van online advertenties. We denken mee over de campagne en kunnen het materiaal ontwikkelen.

1 vast contactpersoon

Je krijgt 1 contactpersoon die zowel het creatieve team als het online en outdoor team aanstuurt en zorgt dat alles soepel loopt!

(Bijna) alle advertentieruimte

Overal dezelfde boodschap, daarmee maak je impact! THINK heeft toegang tot (bijna) alle advertentieruimte.

Heldere rapportage

Meten is weten. Je ontvangt van ons een heldere rapportage met inzicht in de resultaten die we graag met je bespreken.

Klaar om je naam op de kaart te zetten in Breda?

Benieuwd hoe jij je naamsbekendheid kunt vergroten in Breda en laten zien dat je marktleider bent in de regio? Boek een gratis sparringssessie!

Tijdens onze 1-op-1 sessie bespreken we:

  • Welke display mogelijkheden (online, outdoor of een combinatie) geschikt zijn voor jouw doelstelling

  • Hoe jij je marketingbudget optimaal kunt inzetten om je doelstelling te bereiken

  • Mogelijke campagne insteken die aansluiten bij je doelgroep en doelstelling

Boek nu je gratis sparringsessie

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op om de afspraak in te plannen.

Bedankt! Het formulier is verzonden.

Veelgestelde vragen

ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.

Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.

Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Om er achter te komen welke online marketing specialist in Breda het beste bij je past kijk je naar je bedrijfsgrote en je doelstellingen.


Kijk eerst zelf eens in Google, welke online marketing specialisten ui Breda zijn zelf goed zichtbaar in Google? Kijk vervolgens op de blog van de specialist en vraag je af of de onderwerpen aansluiten bij wat de stijl en kwaliteit die jij zoekt! Kijk ook naar de teksten, zijn deze goed geschreven of staan ze (te) vol met zoekwoorden? Kijk goed naar de uitstraling en klanten, is dat wat bij jouw past?


Er zijn verschillende soorten onlne marketing specialisten in Breda. Freelance online marketeers (vaak hoog niveau van 1 marketing discipline), Kleine bureau's en grote bureau's. Bij online marketing bureau's kan je een onderscheid maken tussen verkoopgedreven en marketinggedreven. De verkoopgedreven bureau's werken vaak met pakketten en hebben veel accountmanagers in dienst die je bellen dat je niet goed vindbaar bent. Ze adverteren soms zelf wel in Google maar zijn in de organische (niet betaalde) zoekresultaten vaak niet vindbaar.


Marketinggedreven online marketing bureau's leveren meestal maatwerk, hebben een goed verhaal op de overons pagina, vertellen over hun visie in plaats van pakketten en in de teamsamenstelling zie je meer inhoudelijke medewerkers dan verkopers.


Bij THINK hebben we geen verkopers, alleen specialisten. Wij leveren maatwerk en hebben specialisten op het gebied van marketing strategie, SEO (zoekmachine optimalisatie, SEA (Google Ads), social media marketing, Analytics, en conversie optimalisatie.

Google Consent Mode V2 is een wijziging in het cookiebeleid die zorgt voor meer controle over data en de naleving van nieuwe Europese wetgeving (DMA). Het niet naleven kan leiden tot opschorting van advertentiekanalen zoals Google Ads of Meta accounts.

Vier belangrijke acties: een check van de huidige cookiemelding, het kiezen voor een door Google aanbevolen CMP (Cookie Management Platform), het up-to-date houden van cookiebeleid, privacy- en wetgeving verklaring, en het instellen van Google Consent Mode V2 via Google Tag Manager.