THINK is een creatief online marketing bureau uit Breda. Wij helpen ambitieuze bedrijven en organisaties om hun groeidoelstelling te behalen. Dit doen we aan de hand van slimme online marketing oplossingen, waarbinnen we verschillende marketingdisciplines samenbrengen. Denken staat hierbij centraal; logisch en strategisch denken, meedenken, verder denken. We stellen met plezier kritische vragen en kijken verder dan de standaard kanalen.
Ons denkwerk levert jou als klant veel op. Je geniet van een betere naamsbekendheid, wordt goed gevonden worden door je klanten en boekt betere resultaten met je online inspanningen. Alles om het maximale uit je contactmomenten met je doelgroep te halen. THINK begeleidt je tijdens het gehele proces, waarbij we altijd transparant zijn over de mogelijkheden. Zo komt alles samen met één doel voor ogen: jouw succes.
Wij geloven niet dat het jouw ultieme hoofddoel is om op positie 1 in Google te staan. Het achterliggende doel, een betere naamsbekendheid, meer klanten of een hogere omzet is waarschijnlijk veel interessanter. Natuurlijk is een goede positie in de zoekresultaten prachtig, maar wij geloven dat online marketing meer is dan snel scoren met wat mooie cijfers. Daarom gaat THINK voor duurzame groei. Om dit te realiseren verplaatsen we ons in je doelgroep. Aan de hand van gedragspsychologie, een flinke dosis ervaring en stevige data-analyses starten we met een marketingmix die jou het hoogste rendement op zal leveren.
THINK gelooft dat iedere marketinguitdaging uniek is. Daarom gaan wij altijd voor een maatwerk benadering. We houden de lijntjes kort en zorgen ervoor dat je altijd met iemand aan tafel zit die je kan helpen op zowel strategisch als operationeel niveau. Bij ons vind je bovendien geen jaknikkers; we vertellen je eerlijk hoe je ervoor staat en welke online marketing aanpak benodigd is om je beoogde groei te behalen.
Die transparantie vind je ook terug in ons eigen ontwikkelde rapportagesysteem. Hierin kun je precies in de gaten houden of je investering voldoende rendeert en wat de resultaten van onze inspanningen zijn. De rapportages gaan bovendien verder dan wat standaard tabellen en data. Hierin delen we continu nieuwe kansen en aandachtspunten met je, zodat er van stilstand nooit sprake zal zijn.
THINK is geen generiek online marketing bureau; wij zien onszelf dan ook liever als je strategisch sparringpartner. We stellen de groeimogelijkheden voor je organisatie centraal en kijken verder dan de benodigde marketingkanalen. Vanuit THINK stellen we kritische vragen en sparren we met veel plezier met je, om zo energie vrij te krijgen. Zowel bij jou als bij ons. Je doelstellingen vertalen we naar een praktische aanpak, en natuurlijk helpen we je vervolgens ook bij de uitvoering. Daarbij gaat ons team voor jou aan de slag en helpen we om het beste uit jouw eigen team te halen. Samen komen we verder.
De klanten van THINK zijn ambitieus. Ze ambiëren groei en gebruiken daar hun online kanalen voor. Uitdagingen van onze klanten zijn te omvangrijk voor freelancers die slechts gespecialiseerd zijn in één online marketing discipline, terwijl ze ook niet het zoveelste project willen zijn voor een grootschalig bureau. Onze klanten kiezen voor THINK omdat wij inhoudelijk werk afleveren van het niveau van de grote jongens, terwijl we tegelijkertijd persoonlijk en betrokken zijn én blijven.
Het team van THINK laat graag de hersens kraken. Elke collega heeft brede kennis van zaken en heeft daarnaast een eigen specialisme waar hij / zij in schittert. Waar het ene teamlid uitblinkt in het opzetten van een gehele overkoepelende marketingaanpak, straalt een ander weer in het inrichten van ijzersterke campagnes in Google Ads / Bing (SEA) of op social media, terwijl een volgende collega weer heer en meester op het gebied van zoekmachineoptimalisatie (SEO) is.
Deze combinatie van allround kennis en specialismen zorgt ervoor dat geen enkele online marketing uitdaging ons teveel is. Naast het vaste team werken we bovendien met een flexibele schil van freelancers en partners, waardoor we altijd de gewenste ondersteuning en support kunnen bieden aan onze klanten. Daar kan geen ander online marketing bureau in Breda en omstreken tegenop!
Wil je bellen of sparren met een online marketing specialist? Neem contact op via het contactformulier of bel ons!
Met ‘lookalike’ wordt binnen online marketing gesproken over een doelgroep die is samengesteld uit gebruikers die vergelijkbare kenmerken vertonen als een bestaande groep klanten of gebruikers. Het doel van lookalike targeting is om nieuwe potentiële klanten te bereiken.
THINK helpt bedrijven en organisaties met employer branding en vacature marketing. Heb je veel openstaande vacatures en is het moeilijk om deze in te vullen? Laat je voldoende aan je doelgroep zien waarom je een interessante werkgever bent? Wij kunnen je hiermee helpen! Daarnaast kunnen we met online campagnes potentiële kandidaten rechtstreeks bereiken. Ben je HR Manager en kun je hier hulp bij gebruiken? Lees dan over de aanpak van THINK Recruitment marketing.
SEO is de afkorting voor Search Engine Optimization. In het Nederlands bekend als zoekmachine optimalisatie. Dit is een onderdeel van zoekmachinemarketing waarbij de activiteiten ervoor zorgen dat je website goed vindbaar is in zoekmachines als Google en Bing. De optimalisatie heeft betrekking op techniek, content en autoriteit.
Een uitgebreidere uitleg lees je hieronder:
SEO, oftewel Search Engine Optimization, is een belangrijk proces waarbij de inhoud en techniek van een website worden geoptimaliseerd om hoger te scoren in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Het is een cruciaal onderdeel van digitale marketing, omdat het ervoor zorgt dat je website beter vindbaar is voor potentiële klanten.
Het doel van SEO is om zoekmachines te helpen begrijpen waar je website over gaat en welke informatie relevant is voor gebruikers die bepaalde zoektermen invoeren. Door de inhoud en techniek van je website te optimaliseren, kun je de zoekmachines laten zien dat jouw website de meest relevante informatie bevat voor bepaalde zoektermen.
Er zijn verschillende aspecten van SEO die moeten worden geoptimaliseerd om een website hoger te laten scoren in de zoekresultaten. Enkele belangrijke elementen zijn:
SEO is een continu proces dat regelmatig moet worden bijgewerkt om ervoor te zorgen dat je website hoger blijft scoren in de zoekresultaten. Hoewel het soms wat tijd kan kosten voordat je resultaten ziet, kan het investeren in SEO op de lange termijn bijdragen aan de groei en het succes van je bedrijf.
Google Consent Mode V2 is een wijziging in het cookiebeleid die zorgt voor meer controle over data en de naleving van nieuwe Europese wetgeving (DMA). Het niet naleven kan leiden tot opschorting van advertentiekanalen zoals Google Ads of Meta accounts.
SEO staat voor zoekmachine optimalisatie. Door een website technisch, op het gebied van content en autoriteit te optimaliseren maak je websites beter vindbaar in zoekmachines als Google en Bing.
SEA staat voor zoekmachine adverteren
CRO staat voor conversie ratio optimaliseren
CTR is het percentage gebruikers dat doorklikt