Online marketing bureau uit Breda

THINK is een creatief online marketing bureau uit Breda. Wij helpen ambitieuze bedrijven en organisaties om hun groeidoelstelling te behalen. Dit doen we aan de hand van slimme online marketing oplossingen, waarbinnen we verschillende marketingdisciplines samenbrengen. Denken staat hierbij centraal; logisch en strategisch denken, meedenken, verder denken. We stellen met plezier kritische vragen en kijken verder dan de standaard kanalen.

Ons denkwerk levert jou als klant veel op. Je geniet van een betere naamsbekendheid, wordt goed gevonden worden door je klanten en boekt betere resultaten met je online inspanningen. Alles om het maximale uit je contactmomenten met je doelgroep te halen. THINK begeleidt je tijdens het gehele proces, waarbij we altijd transparant zijn over de mogelijkheden. Zo komt alles samen met één doel voor ogen: jouw succes.

SEO training, cursus of caoching

Onze visie op online marketing

Wij geloven niet dat het jouw ultieme hoofddoel is om op positie 1 in Google te staan. Het achterliggende doel, een betere naamsbekendheid, meer klanten of een hogere omzet is waarschijnlijk veel interessanter. Natuurlijk is een goede positie in de zoekresultaten prachtig, maar wij geloven dat online marketing meer is dan snel scoren met wat mooie cijfers. Daarom gaat THINK voor duurzame groei. Om dit te realiseren verplaatsen we ons in je doelgroep. Aan de hand van gedragspsychologie, een flinke dosis ervaring en stevige data-analyses starten we met een marketingmix die jou het hoogste rendement op zal leveren.

De werkwijze van THINK

THINK gelooft dat iedere marketinguitdaging uniek is. Daarom gaan wij altijd voor een maatwerk benadering. We houden de lijntjes kort en zorgen ervoor dat je altijd met iemand aan tafel zit die je kan helpen op zowel strategisch als operationeel niveau. Bij ons vind je bovendien geen jaknikkers; we vertellen je eerlijk hoe je ervoor staat en welke online marketing aanpak benodigd is om je beoogde groei te behalen. 

Die transparantie vind je ook terug in ons eigen ontwikkelde rapportagesysteem. Hierin kun je precies in de gaten houden of je investering voldoende rendeert en wat de resultaten van onze inspanningen zijn. De rapportages gaan bovendien verder dan wat standaard tabellen en data. Hierin delen we continu nieuwe kansen en aandachtspunten met je, zodat er van stilstand nooit sprake zal zijn.

Niet je standaard online marketing bureau

THINK is geen generiek online marketing bureau; wij zien onszelf dan ook liever als je strategisch sparringpartner. We stellen de groeimogelijkheden voor je organisatie centraal en kijken verder dan de benodigde marketingkanalen. Vanuit THINK stellen we kritische vragen en sparren we met veel plezier met je, om zo energie vrij te krijgen. Zowel bij jou als bij ons. Je doelstellingen vertalen we naar een praktische aanpak, en natuurlijk helpen we je vervolgens ook bij de uitvoering. Daarbij gaat ons team voor jou aan de slag en helpen we om het beste uit jouw eigen team te halen. Samen komen we verder.

Onze klanten

De klanten van THINK zijn ambitieus. Ze ambiëren groei en gebruiken daar hun online kanalen voor. Uitdagingen van onze klanten zijn te omvangrijk voor freelancers die slechts gespecialiseerd zijn in één online marketing discipline, terwijl ze ook niet het zoveelste project willen zijn voor een grootschalig bureau. Onze klanten kiezen voor THINK omdat wij inhoudelijk werk afleveren van het niveau van de grote jongens, terwijl we tegelijkertijd persoonlijk en betrokken zijn én blijven. 

Het online marketing team van THINK

Het team van THINK laat graag de hersens kraken. Elke collega heeft brede kennis van zaken en heeft daarnaast een eigen specialisme waar hij / zij in schittert. Waar het ene teamlid uitblinkt in het opzetten van een gehele overkoepelende marketingaanpak, straalt een ander weer in het inrichten van ijzersterke campagnes in Google Ads / Bing (SEA) of op social media, terwijl een volgende collega weer heer en meester op het gebied van zoekmachineoptimalisatie (SEO) is.

Deze combinatie van allround kennis en specialismen zorgt ervoor dat geen enkele online marketing uitdaging ons teveel is. Naast het vaste team werken we bovendien met een flexibele schil van freelancers en partners, waardoor we altijd de gewenste ondersteuning en support kunnen bieden aan onze klanten. Daar kan geen ander online marketing bureau in Breda en omstreken tegenop!

LEG ONS JE ONLINE MARKETING UITDAGING VOOR!

Wil je bellen of sparren met een online marketing specialist? Neem contact op via het contactformulier of bel ons!

Neem contact op met THINK

Veelgestelde vragen

ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.

Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.

Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Om er achter te komen welke online marketing specialist in Breda het beste bij je past kijk je naar je bedrijfsgrote en je doelstellingen.


Kijk eerst zelf eens in Google, welke online marketing specialisten ui Breda zijn zelf goed zichtbaar in Google? Kijk vervolgens op de blog van de specialist en vraag je af of de onderwerpen aansluiten bij wat de stijl en kwaliteit die jij zoekt! Kijk ook naar de teksten, zijn deze goed geschreven of staan ze (te) vol met zoekwoorden? Kijk goed naar de uitstraling en klanten, is dat wat bij jouw past?


Er zijn verschillende soorten onlne marketing specialisten in Breda. Freelance online marketeers (vaak hoog niveau van 1 marketing discipline), Kleine bureau's en grote bureau's. Bij online marketing bureau's kan je een onderscheid maken tussen verkoopgedreven en marketinggedreven. De verkoopgedreven bureau's werken vaak met pakketten en hebben veel accountmanagers in dienst die je bellen dat je niet goed vindbaar bent. Ze adverteren soms zelf wel in Google maar zijn in de organische (niet betaalde) zoekresultaten vaak niet vindbaar.


Marketinggedreven online marketing bureau's leveren meestal maatwerk, hebben een goed verhaal op de overons pagina, vertellen over hun visie in plaats van pakketten en in de teamsamenstelling zie je meer inhoudelijke medewerkers dan verkopers.


Bij THINK hebben we geen verkopers, alleen specialisten. Wij leveren maatwerk en hebben specialisten op het gebied van marketing strategie, SEO (zoekmachine optimalisatie, SEA (Google Ads), social media marketing, Analytics, en conversie optimalisatie.

Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.

Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?

Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.