Met slimme online campagnes zorgen we continu voor kwalitatieve leads
Heeft je sales afdeling behoefte aan meer kwalitatieve leads? Als B2B marketing manager zonder team van online specialisten moet je veel ballen hooghouden. Je weet wel dat je met leadgeneratie aan de slag moet. Je hebt hier alleen niet de tijd, middelen of expertise voor in huis. THINK kan je hierbij helpen!
Wij helpen je proactief met jouw B2B leadgeneratie. De specialisten van THINK doen niets liever dan met jou samenwerken. Wij zijn je nieuwe online marketing team!
Onze specialisten werken graag met je samen en signaleren proactief kansen. Zo zijn we allemaal onderdeel van hetzelfde team.
Niet blind zoveel mogelijk leads verzamelen, maar focus op kwaliteit. We maken graag niet alleen marketing maar ook sales blij.
Het beste resultaat krijg je als marketing en sales goed met elkaar samenwerken. Daar kunnen wij bij helpen!
Na een vrijblijvend en gratis intakegesprek weten we of we bij elkaar passen. Op basis van jouw situatie en doelstellingen maken we een voorstel.
Akkoord? Mooi! Dan kunnen we meestal binnen een maand aan de slag met de eerste campagnes. We zetten de volgende 5 stappen:
Je ontvangt van ons een strategische vragenlijst. Tijdens de kick-off sessie gaan we hierover in gesprek. We zijn benieuwd naar de doelstellingen, kansrijke productgroepen, doelgroepen en concurrentie.
Op basis van de input gaan we op onderzoek uit. We maken een doelgroep- en concurrentieanalyse en onderzoeken de UX van de website. Ook onderzoeken we welke kanalen het beste bij de doelgroep en doelstellingen passen.
Na de kick-off sessie ontvang je binnen 3 weken het plan van aanpak. We presenteren het plan op jullie locatie. Samen bepalen we de definitieve actiepunten en maken we een planning.
Een maand na de kick-off kan de samenwerking van start! We gaan aan de slag met de actiepunten uit het plan van aanpak. We hebben regelmatig contact en houden je op de hoogte van wat we doen.
Maandelijks sturen we een rapportage met de resultaten, kansen en actiepunten. Tijdens evaluatiemomenten bespreken we hoe het gaat, welke onderdelen aandacht nodig hebben en welke kansen we zien.
Bij THINK doen we aan no-nonsense online marketing: op basis van ervaring, kennis, hard werken en een flinke dosis gezond verstand gaan we voor je aan de slag.
Plan een vrijblijvend adviesgesprek in. We vertellen je graag over de mogelijkheden voor jouw B2B onderneming.
De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) en Google's Search Generative Experience (SGE) verandert de manier waarop zoekmachines resultaten tonen. Websites die zich aanpassen aan deze veranderingen kunnen een voorsprong krijgen.
AI en SGE optimalisatie omvat:
SEO blijft evolueren, en bedrijven die AI integreren in hun strategie blijven concurrerend.
AI verandert het online zoekgedrag maar wat betekent dit voor jouw SEO-strategie? Ontdek de impact van AI en hoe je jouw website hierop kunt voorbereiden. Lees de blog.
Hoewel UX en UI nauw met elkaar verbonden zijn, zijn het verschillende concepten:
UX (User Experience):
Richt zich op de algehele ervaring die een gebruiker heeft bij het interactieproces met een product, systeem of dienst.
Het gaat om het begrijpen van de behoeften, doelen en gedrag van de gebruiker, en het ontwerpen van een product dat nuttig, bruikbaar en wenselijk is.
UX omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, informatiearchitectuur en gebruikeronderzoek.
UI (User Interface):
Richt zich op de visuele aspecten van een product, zoals de lay-out, typografie, kleuren en iconen.
Het gaat om het ontwerpen van een interface die esthetisch aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken is.
UI is het deel waar de gebruiker daadwerkelijk mee in contact komt.
Kort gezegd:
UX gaat over de algehele ervaring, terwijl UI gaat over de visuele presentatie.
UX is de basis, en UI is de manier waarop die basis wordt gepresenteerd.
Andere veel gestelde vragen zijn:
Wat is het belang van UX?
Hoe meet je de kwaliteit van UX?
Wat zijn de belangrijkste UX-principes?
Wat is het verschil tussen CX en UX?
De gevolgen omvatten de mogelijke opschorting van advertentieaccounts, het niet kunnen uitvoeren van remarketing zonder expliciete toestemming via de cookiemelding, en meer inzicht in data door middel van 'cookieless pings' zelfs als geen cookies worden geaccepteerd.
Het succes van online marketing meet je met data, niet met onderbuikgevoel. Gebruik KPI’s (Key Performance Indicators) zoals:
Met tools zoals Google Analytics, Google Ads en social media dashboards krijg je inzicht in wat werkt en wat geoptimaliseerd moet worden.
Benieuwd waar jouw kansen liggen? Laat ons een online marketing audit uitvoeren!
Met ‘lookalike’ wordt binnen online marketing gesproken over een doelgroep die is samengesteld uit gebruikers die vergelijkbare kenmerken vertonen als een bestaande groep klanten of gebruikers. Het doel van lookalike targeting is om nieuwe potentiële klanten te bereiken.