JOUW MERK MAXIMAAL ONLINE ZICHTBAAR

Met slimme campagnes zorgen we voor optimale zichtbaarheid binnen jouw budget

Neem contact op om snel te starten

Slimme display en social campagnes voor maximale zichtbaarheid

Zie jij ook continu advertenties voorbij komen op Nu.nl of andere drukbezochte websites? Wil je jouw merk hier ook tussen zien staan?

In Nederland zijn we gemiddeld 5,5 uur per dag online. Meerdere keren per dag bezoeken we nieuwswebsites of bekijken we online de weersvoorspelling. Ook gebruiken we allemaal social media.

Hier adverteren kun je zien als de online opvolger van adverteren via kranten, tijdschriften, bushokjes en borden langs de kant van de weg. Online adverteren heeft alleen 2 grote voordelen:

  • Je kunt je doelgroep direct actie laten ondernemen

  • Je hebt veel meer inzicht in wat het oplevert

Programmatic advertising

Voordelen THINK online zichtbaarheid campagnes

Flexibel en snel

Snel live en op basis van real-time gegevens kunnen we doorlopend campagnes aanpassen en optimaliseren

Exclusieve toegang

Bij THINK krijg je exclusief toegang tot geavanceerde systemen die normaal alleen voor zeer grote partijen beschikbaar zijn

Zeer gericht je doelgroep bereiken

In plaats van ‘iedereen die toevallig langskomt’ bereik je heel gericht jouw doelgroep

Grip op je mediabudget

Geen black box, maar inzicht in resultaten en de mogelijkheid om te schuiven naar succesvolle kanalen

Super relevant

In de juiste omgeving zichtbaar met de juiste content. Dat is wat we met contextual targeting doen

Klaar voor cookieless

Een relevant publiek bereiken zonder cookies? THINK helpt je in de transitie naar cookieless adverteren

JOUW MERK OOK LATEN OPVALLEN?

Met onze campagnes ben je direct zichtbaar op drukke websites tussen grote namen. Wij zorgen dat je merk wordt gezien.

Snel starten?

Cases

Binnen 1 maand zichtbaar op drukbezochte websites

Snel maar grondig live. Wij starten altijd vanuit een doordacht plan. Zo kom je later niet voor verrassingen te staan. En je bent verzekerd van de beste resultaten voor jouw doelstellingen en budget.

Intake

Tijdens een intakegesprek leren we elkaar kennen en bespreken we je doelstellingen en de mogelijkheden.

Plan van aanpak

Op basis van je doelstellingen, de doelgroep en een analyse van de concurrentie maken we een plan van aanpak.

Campagnes live!

We richten de campagnes in en zorgen dat je advertenties op de juiste kanalen de juiste doelgroep bereiken.

Optimaliseren

We halen de beste resultaten doordat onze specialisten de campagnes doorlopend aanpassen en verbeteren.

Evalueren

We houden je op de hoogte door updates en maandelijkse rapportages. Na 3 maanden kunnen we de resultaten goed evalueren.

SNEL ZICHTBAAR ZIJN OP DRUKBEZOCHTE WEBSITES?

Plan een vrijblijvend adviesgesprek in. We vertellen je graag over de mogelijkheden voor jouw merk.

Plan een vrijblijvend adviesgesprek in

Veelgestelde vragen

Het analyseren van de zoekwoordstrategieën van je concurrenten kan op verschillende manieren:

  • Gebruik van SEO-tools: Er zijn diverse tools beschikbaar waarmee je kunt zien op welke zoekwoorden je concurrenten scoren. Denk aan de zoekwoorden planner van Google Ads.
  • Analyse van websitecontent: Door de content van je concurrenten te bekijken, kun je achterhalen welke zoekwoorden zij targeten.
  • Bestuderen van metatags: De metatitels en beschrijvingen van je concurrenten geven inzicht in hun focuszoekwoorden.

Door deze methoden toe te passen, kun je waardevolle inzichten verkrijgen en je eigen zoekstrategie versterken.

ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.

Social media is hét speelveld voor Generatie Z. Ze gebruiken platforms zoals TikTok, Instagram, YouTube en Snapchat niet alleen om te communiceren, maar ook om merken te ontdekken, inspiratie op te doen en keuzes te maken.

Social media is daarmee geen kanaal ‘erbij’, maar het startpunt van je klantrelatie. Zorg voor relevante, creatieve, en vooral snackable content. Pas je tone of voice aan per platform en reageer actief op interactie.

Wil je je social content aanscherpen voor Gen Z? Laat je inspireren door onze tips in dit artikel: Generatie Z met déze insteek zijn ze écht wel te bereiken.

Het kiezen van de juiste zoekwoorden is de sleutel tot een succesvolle SEA-campagne. Begin met het achterhalen van de termen die jouw doelgroep gebruikt bij het zoeken naar jouw producten of diensten. Denk aan specifieke productnamen, oplossingen voor problemen of voordelen die je biedt.

Gebruik tools zoals Google Keyword Planner om zoekvolumes en concurrentie te analyseren. Focus niet alleen op populaire zoektermen, maar ook op long-tail zoekwoorden. Deze langere, specifiekere zoekopdrachten hebben vaak een hogere conversieratio omdat ze beter aansluiten op de intentie van de zoeker.

Vergeet ook niet om negatieve zoekwoorden toe te voegen. Hiermee voorkom je dat je advertenties verschijnen op irrelevante zoekopdrachten, waardoor je verspilling van advertentiebudget tegengaat.

Blijf je zoekwoorden regelmatig evalueren en optimaliseren op basis van de prestaties van je campagnes. Zo speel je in op veranderend zoekgedrag en haal je het maximale uit je advertenties.

Meer weten over hoe je zoekwoorden optimaal inzet voor SEA? Ontdek onze aanpak en haal het meeste uit je campagnes!

SEO staat voor zoekmachine optimalisatie. Door een website technisch, op het gebied van content en autoriteit te optimaliseren maak je websites beter vindbaar in zoekmachines als Google en Bing.

SEA staat voor zoekmachine adverteren

CRO staat voor conversie ratio optimaliseren

CTR is het percentage gebruikers dat doorklikt