Met slimme campagnes zorgen we voor optimale zichtbaarheid binnen jouw budget
Zie jij ook continu advertenties voorbij komen op Nu.nl of andere drukbezochte websites? Wil je jouw merk hier ook tussen zien staan?
In Nederland zijn we gemiddeld 5,5 uur per dag online. Meerdere keren per dag bezoeken we nieuwswebsites of bekijken we online de weersvoorspelling. Ook gebruiken we allemaal social media.
Hier adverteren kun je zien als de online opvolger van adverteren via kranten, tijdschriften, bushokjes en borden langs de kant van de weg. Online adverteren heeft alleen 2 grote voordelen:
Je kunt je doelgroep direct actie laten ondernemen
Je hebt veel meer inzicht in wat het oplevert
Snel live en op basis van real-time gegevens kunnen we doorlopend campagnes aanpassen en optimaliseren
Bij THINK krijg je exclusief toegang tot geavanceerde systemen die normaal alleen voor zeer grote partijen beschikbaar zijn
In plaats van ‘iedereen die toevallig langskomt’ bereik je heel gericht jouw doelgroep
Geen black box, maar inzicht in resultaten en de mogelijkheid om te schuiven naar succesvolle kanalen
In de juiste omgeving zichtbaar met de juiste content. Dat is wat we met contextual targeting doen
Een relevant publiek bereiken zonder cookies? THINK helpt je in de transitie naar cookieless adverteren
Met onze campagnes ben je direct zichtbaar op drukke websites tussen grote namen. Wij zorgen dat je merk wordt gezien.
Doelgroepactivatie voor Profoto: Uitverkocht event en een wachtlijst!
Profoto is een premiummerk in flitsapparatuur voor professionele fotografen, bekend om hun inspirerende content en sterke merkimago. Maar wat als je doelgroep het product eerst moet ervaren om overtuigd te raken? Dat was precies de uitdaging waarvoor Profoto ons inschakelde. Het resultaat?
Snel maar grondig live. Wij starten altijd vanuit een doordacht plan. Zo kom je later niet voor verrassingen te staan. En je bent verzekerd van de beste resultaten voor jouw doelstellingen en budget.
Tijdens een intakegesprek leren we elkaar kennen en bespreken we je doelstellingen en de mogelijkheden.
Op basis van je doelstellingen, de doelgroep en een analyse van de concurrentie maken we een plan van aanpak.
We richten de campagnes in en zorgen dat je advertenties op de juiste kanalen de juiste doelgroep bereiken.
We halen de beste resultaten doordat onze specialisten de campagnes doorlopend aanpassen en verbeteren.
We houden je op de hoogte door updates en maandelijkse rapportages. Na 3 maanden kunnen we de resultaten goed evalueren.
Plan een vrijblijvend adviesgesprek in. We vertellen je graag over de mogelijkheden voor jouw merk.
ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.
Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.
Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?
Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?
SEO heeft zich de afgelopen jaren sterk ontwikkeld. Waar vroeger de focus lag op trucjes om zoekmachines te beïnvloeden, draait moderne SEO om een gebruikersgerichte aanpak en hoogwaardige content.
Klassieke SEO was vooral gericht op het vullen van pagina’s met zoekwoorden (keyword stuffing) en het verzamelen van zoveel mogelijk backlinks, ongeacht de relevantie. Websites werden vaak geoptimaliseerd voor zoekmachines in plaats van voor bezoekers, waardoor de gebruikservaring en contentkwaliteit minder prioriteit kregen. Dit leidde tot pagina’s die wel hoog scoorden in zoekresultaten, maar weinig echte waarde boden aan gebruikers.
Moderne SEO richt zich op de zoekintentie en de gebruikerservaring, waarbij waardevolle content centraal staat. In plaats van zoveel mogelijk backlinks te verzamelen, ligt de focus op kwalitatieve links van relevante en betrouwbare bronnen. Content wordt gecreëerd met het doel om echte waarde te bieden en in te spelen op de behoeften van de doelgroep. Daarnaast speelt optimalisatie voor AI-gedreven zoekmachines en spraakgestuurde zoekopdrachten een steeds grotere rol, waardoor SEO dynamischer en gebruiksvriendelijker is geworden.
Bedrijven die vasthouden aan klassieke SEO lopen het risico om afgestraft te worden door zoekmachines, terwijl moderne SEO zorgt voor duurzame en betrouwbare resultaten.
Voorkom dat je SEO-strategie achterhaald raakt! Ontdek de 7 SEO-tactieken waar je per direct mee moet stoppen in 2025 en zorg dat je online zichtbaar blijft.
Veel bedrijven vragen zich af of ze zelf een marketeer aan moeten nemen of online marketing uitbesteden. Beide situaties hebben voor- en nadelen.
Voordelen van online marketing uitbesteden aan THINK: Een breed team van online marketing specialisten die samen meer ervaring en kennis hebben dan een 'generalist'. Routine van onze online marketeers, effectieve werkprocessen en toegang tot slimme software tools geven vaak sneller resultaat dan een inhouse marketeer die deze omstandigheden niet heeft. Een inhouse marketeer zit dichter op de dagelijkse gang van zaken en kan zich focussen op een segment. De ideale situatie is in veel gevallen de combinatie. En THINK kan ook een hybride variant aanbieden. Sparren over online marketing kansen?
Google Consent Mode V2 is een wijziging in het cookiebeleid die zorgt voor meer controle over data en de naleving van nieuwe Europese wetgeving (DMA). Het niet naleven kan leiden tot opschorting van advertentiekanalen zoals Google Ads of Meta accounts.