EFFECTIEVE RECRUITMENT MARKETING

Laat onze online marketing kennis voor je werken. Met employer branding en slimme campagnes vullen we jouw vacatures.

Van losse vacatures naar
een sterk werkgeversmerk

Op zoek naar nieuwe medewerkers? Dan weet je hoe moeilijk het is om de juiste kandidaat te vinden. Alleen een leuke vacaturetekst is niet genoeg, je concurreert namelijk met heel veel werkgevers die op zoek zijn naar personeel. Met een krachtige online marketingaanpak onderscheid jij je van de rest.

Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw vacatures te vullen. Met employer branding helpen we jouw bedrijf aan een sterk werkgeversmerk zodat kandidaten gemotiveerd zijn om voor jullie te werken. Die kandidaten bereiken we met slimme online campagnes, zelfs nog voordat ze aan het zoeken zijn.

Bereik kandidaten direct zonder tussenkomst van recruiters en jobportals

Met de online campagnes van THINK Recruitment bereik je kandidaten direct via online advertenties en social media. Dit is niet alleen heel efficiënt, maar omdat je de tussenschakels niet nodig hebt, ook kostenbesparend.

Direct aan de slag met online recruitment marketing

Aanwezig in alle fases van de employee journey

Met aandacht voor alle fases van de employee journey maak je een transitie van het 'uitzetten van een vacature' naar een sterk werkgeversmerk. In de huidige krappe arbeidsmarkt geen overbodige luxe.

SEE

Jouw werkgeversmerk op de kaart
Denk je dat alle ideale kandidaten jouw bedrijf al kennen? Waarschijnlijk niet. Daarom starten we met het vergroten van je naamsbekendheid. We zetten jouw werkgeversmerk op de kaart. Met brandingcampagnes laten we zien dat jij een super interessante werkgever bent.

THINK

Waarom kom je hier werken?
Nu potentieel talent op de hoogte is van je bestaan, is het tijd om te overtuigen. Wat maakt dat ze bij jullie moeten komen werken en niet bij de concurrent? THINK vertaalt jouw verhaal naar een sterke ‘Werken Bij’ omgeving die inspeelt op de wensen van je doelgroep. Met online campagnes bereiken we potentiële kandidaten op het juiste moment: wanneer ze actief op zoek zijn, maar óók wanneer ze dat nog niet zijn.

DO

Laat die sollicitaties maar komen
Inmiddels weten je potentiële kandidaten dat je een interessante werkgever bent. Nu moeten ze nog gaan solliciteren. THINK helpt je om dit proces zo makkelijk mogelijk in te richten voor de kandidaat. Maar er kunnen altijd redenen zijn waarom de sollicitatie op zich laat wachten. De kandidaat raakt bijvoorbeeld afgeleid of wil er nog even over nadenken. Door deze mensen opnieuw te benaderen met online advertenties, raken ze je niet uit het oog.

CARE

Van medewerker naar ambassadeur
Goed zorgen voor je medewerkers zul je zelf moeten doen. Dat je werkgeversmerk een nieuwe impuls heeft gekregen maakt dat gelukkig wel makkelijker. We helpen je ook met het inzetten van tevreden medewerkers als ambassadeur voor je bedrijf. Want wie kan er nu beter vertellen over hoe het is om bij jullie te werken dan de mensen zelf? Je huidige medewerkers voelen zich daardoor ook nog eens extra gewaardeerd. Mooi meegenomen toch?

Daarom kies je voor THINK Recruitment

Customer journey see-think-do-care

Online marketing kennis

De vacaturemarkt was nog nooit zo concurrerend. THINK heeft meer dan 20 jaar online marketing ervaring in huis. Die zetten we graag in om jouw vacatures te vullen.

Effectieve campagnes

Nooit meer zomaar vacatures online zetten en maar 'hopen op het beste'. Met online campagnes hebben we realtime inzicht in de resultaten en kunnen we snel bijsturen.

Sterke vacatureteksten

Een vacaturetekst is veel meer dan alleen een functiebeschrijving. We helpen je aan vacatures die wél overtuigen. En optimaliseren ze ook nog eens voor de verschillende kanalen.

SNEL STARTEN MET RECRUITMENT MARKETING?

Wil je ervoor zorgen dat die speld in de hooiberg jou weet te vinden en met plezier voor je gaat werken? Maak dan een afspraak met een van onze specialisten om te bespreken hoe jij aan je volgende talent komt.

Ik plan graag een afspraak!

Veelgestelde vragen

De kosten van een online recruitment campagne zijn afhankelijk van het aantal vacatures die ingevuld moeten worden. Ook de complexiteit van de functie en de beschikbaarheid van kandidaten spelen een rol. Daarom is het moeilijk om een gemiddelde prijs te noemen. Over het algemeen zijn de kosten veel lager dan het inhuren van een recruitment bureau. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Veel bedrijven vragen zich af of ze zelf een marketeer aan moeten nemen of online marketing uitbesteden. Beide situaties hebben voor- en nadelen.

Voordelen van online marketing uitbesteden aan THINK: Een breed team van online marketing specialisten die samen meer ervaring en kennis hebben dan een 'generalist'. Routine van onze online marketeers, effectieve werkprocessen en toegang tot slimme software tools geven vaak sneller resultaat dan een inhouse marketeer die deze omstandigheden niet heeft. Een inhouse marketeer zit dichter op de dagelijkse gang van zaken en kan zich focussen op een segment. De ideale situatie is in veel gevallen de combinatie. En THINK kan ook een hybride variant aanbieden. Sparren over online marketing kansen?

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.

Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.

Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?

Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.