SLIMMER WERVEN,
HARDER GROEIEN

Wij helpen jouw organisatie in no-time aan een ijzersterk team door middel van online Recruitment Marketing.

Met slimme campagnes vullen we jouw vacatures

Op zoek naar nieuwe medewerkers? Dan weet je hoe moeilijk het is om de juiste kandidaat te vinden. Alleen een vacature online plaatsen is niet meer genoeg. Je concurreert namelijk met heel veel werkgevers die op zoek zijn naar personeel. Met een krachtige online marketingaanpak onderscheid jij je van de rest.

Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw vacatures te vullen. Met slimme online campagnes bereiken we de juiste kandidaten, zelfs nog voordat ze aan het zoeken zijn. Wil je nog een stapje verder gaan en jouw bedrijf echt als interessante werkgever op de kaart zetten? Met een sterke Werken Bij-strategie ben je altijd zichtbaar bij jouw ideale kandidaten

BEREIK JE DOELGROEP ZONDER TUSSENKOMST VAN RECRUITERS

Een stevige Werken Bij-strategie, recruitment campagnes of snel een vacature boosten? Wat je vraagstuk ook is, wij gaan aan de slag voor jou!

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Wat de cijfers zeggen

150 sollicitanten binnen 3 maanden

Succesvolle samenwerking Active Ants

944% meer sollicitanten

Succes met online recruitment voor PlaytoWork

10.000 kandidaten bereikt in 24 uur

Succes met online recruitment voor Amarant

In 7 stappen een online recruitment strategie?

Download onze gratis whitepaper en ga zelf aan de slag!

Download de whitepaper

Waar THINK bij kan helpen

Werken Bij traject

Als je aan de slag wilt met een stevige Werken Bij-strategie voor een sterk werkgeversmerk, voor nu én voor de toekomst.

Lees meer hierover

Online recruitment campagnes

Als je meerdere vacatures wil promoten zonder afhankelijk te zijn van recruiters of vacaturesites.

Lees meer hierover

Online vacature boosten

Als je snel 1 of 2 vacatures wil vullen en te weinig kwalitatieve sollicitaties krijgt uit vacaturesites.

Lees meer hierover

Waarom recruitment marketing?

Zet je recruitmentbudget slim in: campagnes zijn veel goedkoper dan traditionele recruiters!

Bereik potentiële kandidaten direct, zonder tussenkomst van vacaturesites of recruiters

Bereik de ideale kandidaat op social media al voordat die actief op zoek is op vacaturesites

Cases

SNEL STARTEN MET RECRUITMENT MARKETING?

Wil je ervoor zorgen dat die speld in de hooiberg jou weet te vinden en met plezier voor je gaat werken? Maak dan een afspraak met een van onze adviseurs om te bespreken hoe jij aan je volgende talent komt.

Ik plan graag een afspraak!

Veelgestelde vragen

Een data clean room is een beveiligde omgeving waar bedrijven data kunnen delen en analyseren zonder de privacy van de betrokken individu in gevaar te brengen of bedrijfsgeheimen te onthullen. Hierdoor kunnen gegevens van verschillende bronnen worden gecombineerd en geanalyseerd die volgens strikte privacy- en beveiligingsvoorschriften voldoen.

De kosten van een online recruitment campagne zijn afhankelijk van het aantal vacatures die ingevuld moeten worden. Ook de complexiteit van de functie en de beschikbaarheid van kandidaten spelen een rol. Daarom is het moeilijk om een gemiddelde prijs te noemen. Over het algemeen zijn de kosten veel lager dan het inhuren van een recruitment bureau. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.

We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.

THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.