Wij helpen jouw organisatie in no-time aan een ijzersterk team door middel van online Recruitment Marketing.
Op zoek naar nieuwe medewerkers? Dan weet je hoe moeilijk het is om de juiste kandidaat te vinden. Alleen een vacature online plaatsen is niet meer genoeg. Je concurreert namelijk met heel veel werkgevers die op zoek zijn naar personeel. Met een krachtige online marketingaanpak onderscheid jij je van de rest.
Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw vacatures te vullen. Met slimme online campagnes bereiken we de juiste kandidaten, zelfs nog voordat ze aan het zoeken zijn. Wil je nog een stapje verder gaan en jouw bedrijf echt als interessante werkgever op de kaart zetten? Met een sterke Werken Bij-strategie ben je altijd zichtbaar bij jouw ideale kandidaten
Een stevige Werken Bij-strategie, recruitment campagnes of snel een vacature boosten? Wat je vraagstuk ook is, wij gaan aan de slag voor jou!
Succesvolle samenwerking Active Ants
Succes met online recruitment voor PlaytoWork
Succes met online recruitment voor Amarant
Download onze gratis whitepaper en ga zelf aan de slag!
Als je aan de slag wilt met een stevige Werken Bij-strategie voor een sterk werkgeversmerk, voor nu én voor de toekomst.
Als je meerdere vacatures wil promoten zonder afhankelijk te zijn van recruiters of vacaturesites.
Als je snel 1 of 2 vacatures wil vullen en te weinig kwalitatieve sollicitaties krijgt uit vacaturesites.
Wil je ervoor zorgen dat die speld in de hooiberg jou weet te vinden en met plezier voor je gaat werken? Maak dan een afspraak met een van onze adviseurs om te bespreken hoe jij aan je volgende talent komt.
SEO is de afkorting voor Search Engine Optimization. In het Nederlands bekend als zoekmachine optimalisatie. Dit is een onderdeel van zoekmachinemarketing waarbij de activiteiten ervoor zorgen dat je website goed vindbaar is in zoekmachines als Google en Bing. De optimalisatie heeft betrekking op techniek, content en autoriteit.
Een uitgebreidere uitleg lees je hieronder:
SEO, oftewel Search Engine Optimization, is een belangrijk proces waarbij de inhoud en techniek van een website worden geoptimaliseerd om hoger te scoren in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Het is een cruciaal onderdeel van digitale marketing, omdat het ervoor zorgt dat je website beter vindbaar is voor potentiële klanten.
Het doel van SEO is om zoekmachines te helpen begrijpen waar je website over gaat en welke informatie relevant is voor gebruikers die bepaalde zoektermen invoeren. Door de inhoud en techniek van je website te optimaliseren, kun je de zoekmachines laten zien dat jouw website de meest relevante informatie bevat voor bepaalde zoektermen.
Er zijn verschillende aspecten van SEO die moeten worden geoptimaliseerd om een website hoger te laten scoren in de zoekresultaten. Enkele belangrijke elementen zijn:
SEO is een continu proces dat regelmatig moet worden bijgewerkt om ervoor te zorgen dat je website hoger blijft scoren in de zoekresultaten. Hoewel het soms wat tijd kan kosten voordat je resultaten ziet, kan het investeren in SEO op de lange termijn bijdragen aan de groei en het succes van je bedrijf.
Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.
Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?
Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?
Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.
Met ‘lookalike’ wordt binnen online marketing gesproken over een doelgroep die is samengesteld uit gebruikers die vergelijkbare kenmerken vertonen als een bestaande groep klanten of gebruikers. Het doel van lookalike targeting is om nieuwe potentiële klanten te bereiken.
SEO staat voor zoekmachine optimalisatie. Door een website technisch, op het gebied van content en autoriteit te optimaliseren maak je websites beter vindbaar in zoekmachines als Google en Bing.
SEA staat voor zoekmachine adverteren
CRO staat voor conversie ratio optimaliseren
CTR is het percentage gebruikers dat doorklikt