EFFECTIEVE RECRUITMENT MARKETING

Laat onze online marketing kennis voor je werken. Met employer branding en slimme campagnes vullen we jouw vacatures.

Van losse vacatures naar
een sterk werkgeversmerk

Op zoek naar nieuwe medewerkers? Dan weet je hoe moeilijk het is om de juiste kandidaat te vinden. Alleen een leuke vacaturetekst is niet genoeg, je concurreert namelijk met heel veel werkgevers die op zoek zijn naar personeel. Met een krachtige online marketingaanpak onderscheid jij je van de rest.

Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw vacatures te vullen. Met employer branding helpen we jouw bedrijf aan een sterk werkgeversmerk zodat kandidaten gemotiveerd zijn om voor jullie te werken. Die kandidaten bereiken we met slimme online campagnes, zelfs nog voordat ze aan het zoeken zijn.

Bereik kandidaten direct zonder tussenkomst van recruiters en jobportals

Met de online campagnes van THINK Recruitment bereik je kandidaten direct via online advertenties en social media. Dit is niet alleen heel efficiënt, maar omdat je de tussenschakels niet nodig hebt, ook kostenbesparend.

Direct aan de slag met online recruitment marketing

Aanwezig in alle fases van de employee journey

Met aandacht voor alle fases van de employee journey maak je een transitie van het 'uitzetten van een vacature' naar een sterk werkgeversmerk. In de huidige krappe arbeidsmarkt geen overbodige luxe.

SEE

Jouw werkgeversmerk op de kaart
Denk je dat alle ideale kandidaten jouw bedrijf al kennen? Waarschijnlijk niet. Daarom starten we met het vergroten van je naamsbekendheid. We zetten jouw werkgeversmerk op de kaart. Met brandingcampagnes laten we zien dat jij een super interessante werkgever bent.

THINK

Waarom kom je hier werken?
Nu potentieel talent op de hoogte is van je bestaan, is het tijd om te overtuigen. Wat maakt dat ze bij jullie moeten komen werken en niet bij de concurrent? THINK vertaalt jouw verhaal naar een sterke ‘Werken Bij’ omgeving die inspeelt op de wensen van je doelgroep. Met online campagnes bereiken we potentiële kandidaten op het juiste moment: wanneer ze actief op zoek zijn, maar óók wanneer ze dat nog niet zijn.

DO

Laat die sollicitaties maar komen
Inmiddels weten je potentiële kandidaten dat je een interessante werkgever bent. Nu moeten ze nog gaan solliciteren. THINK helpt je om dit proces zo makkelijk mogelijk in te richten voor de kandidaat. Maar er kunnen altijd redenen zijn waarom de sollicitatie op zich laat wachten. De kandidaat raakt bijvoorbeeld afgeleid of wil er nog even over nadenken. Door deze mensen opnieuw te benaderen met online advertenties, raken ze je niet uit het oog.

CARE

Van medewerker naar ambassadeur
Goed zorgen voor je medewerkers zul je zelf moeten doen. Dat je werkgeversmerk een nieuwe impuls heeft gekregen maakt dat gelukkig wel makkelijker. We helpen je ook met het inzetten van tevreden medewerkers als ambassadeur voor je bedrijf. Want wie kan er nu beter vertellen over hoe het is om bij jullie te werken dan de mensen zelf? Je huidige medewerkers voelen zich daardoor ook nog eens extra gewaardeerd. Mooi meegenomen toch?

Daarom kies je voor THINK Recruitment

Customer journey see-think-do-care

Online marketing kennis

De vacaturemarkt was nog nooit zo concurrerend. THINK heeft meer dan 20 jaar online marketing ervaring in huis. Die zetten we graag in om jouw vacatures te vullen.

Effectieve campagnes

Nooit meer zomaar vacatures online zetten en maar 'hopen op het beste'. Met online campagnes hebben we realtime inzicht in de resultaten en kunnen we snel bijsturen.

Sterke vacatureteksten

Een vacaturetekst is veel meer dan alleen een functiebeschrijving. We helpen je aan vacatures die wél overtuigen. En optimaliseren ze ook nog eens voor de verschillende kanalen.

SNEL STARTEN MET RECRUITMENT MARKETING?

Wil je ervoor zorgen dat die speld in de hooiberg jou weet te vinden en met plezier voor je gaat werken? Maak dan een afspraak met een van onze specialisten om te bespreken hoe jij aan je volgende talent komt.

Ik plan graag een afspraak!

Veelgestelde vragen

ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.

Zeker! Laten we samen inventariseren wat er nodig is om goede resultaten te halen. Daarna verdelen we de werkzaamheden en maken we een strakke planning.

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.

Zeker! Goede content heeft invloed op je SEO score. Echter naast content zijn er nog veel meer factoren die je SEO score beïnvloeden. Onze SEO specialisten adviseren je hier graag bij.

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.