SLIMMER WERVEN,
HARDER GROEIEN

Wij helpen jouw organisatie in no-time aan een ijzersterk team door middel van online Recruitment Marketing.

Met slimme campagnes vullen we jouw vacatures

Op zoek naar nieuwe medewerkers? Dan weet je hoe moeilijk het is om de juiste kandidaat te vinden. Alleen een vacature online plaatsen is niet meer genoeg. Je concurreert namelijk met heel veel werkgevers die op zoek zijn naar personeel. Met een krachtige online marketingaanpak onderscheid jij je van de rest.

Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw vacatures te vullen. Met slimme online campagnes bereiken we de juiste kandidaten, zelfs nog voordat ze aan het zoeken zijn. Wil je nog een stapje verder gaan en jouw bedrijf echt als interessante werkgever op de kaart zetten? Met een sterke Werken Bij-strategie ben je altijd zichtbaar bij jouw ideale kandidaten

BEREIK JE DOELGROEP ZONDER TUSSENKOMST VAN RECRUITERS

Een stevige Werken Bij-strategie, recruitment campagnes of snel een vacature boosten? Wat je vraagstuk ook is, wij gaan aan de slag voor jou!

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Wat de cijfers zeggen

150 sollicitanten binnen 3 maanden

Succesvolle samenwerking Active Ants

944% meer sollicitanten

Succes met online recruitment voor PlaytoWork

10.000 kandidaten bereikt in 24 uur

Succes met online recruitment voor Amarant

In 7 stappen een online recruitment strategie?

Download onze gratis whitepaper en ga zelf aan de slag!

Download de whitepaper

Waar THINK bij kan helpen

Werken Bij traject

Als je aan de slag wilt met een stevige Werken Bij-strategie voor een sterk werkgeversmerk, voor nu én voor de toekomst.

Lees meer hierover

Online recruitment campagnes

Als je meerdere vacatures wil promoten zonder afhankelijk te zijn van recruiters of vacaturesites.

Lees meer hierover

Online vacature boosten

Als je snel 1 of 2 vacatures wil vullen en te weinig kwalitatieve sollicitaties krijgt uit vacaturesites.

Lees meer hierover

Waarom recruitment marketing?

Zet je recruitmentbudget slim in: campagnes zijn veel goedkoper dan traditionele recruiters!

Bereik potentiële kandidaten direct, zonder tussenkomst van vacaturesites of recruiters

Bereik de ideale kandidaat op social media al voordat die actief op zoek is op vacaturesites

Cases

SNEL STARTEN MET RECRUITMENT MARKETING?

Wil je ervoor zorgen dat die speld in de hooiberg jou weet te vinden en met plezier voor je gaat werken? Maak dan een afspraak met een van onze adviseurs om te bespreken hoe jij aan je volgende talent komt.

Ik plan graag een afspraak!

Veelgestelde vragen

THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.

ROI staat voor Return Of Investment, ofwel als ik 1 euro investeer, hoeveel euro levert investeren in online marketing mij dan op?
Een logische vraag waar we niet direct antwoord op kunnen geven omdat dit per bedrijf, sector, periode en ook regio kan verschillen. Daarnaast is ook de aansluiting van jouw product of dienst op de markt een belangrijke factor.

Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.

Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?

Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.