Google Ads

Adverteer met Google Ads (voorheen Google AdWords) en realiseer meer verkeer en verkopen met jouw website! Google Ads advertenties worden vertoond in het betaalde gedeelte van de zoekresultaten van Google. De advertenties staan dan boven en onder de gratis (organische) zoekresultaten. Naast de zoekresultaten van Google kan je ook online adverteren op het Google Display Netwerk. Kortom, volop kansen voor het realiseren van online zichtbaarheid, verkopen en groei.

VERSCHILLENDE SOORTEN CAMPAGNES

De Google Ads specialisten van Think Online denken graag met je mee. Wat dacht je van een mobiele campagne voor mobiele gebruikers? Een remarketing campagne om alsnog die conversie te scoren? Of een YouTube video ads campagne voor het verhogen van je naamsbekendheid!

GOOGLE PARTNER

Think Online is Google Partner. Google Partners zijn online marketingbedrijven die gecertificeerd zijn door Google. Google Partner word je alleen als je kwalitatief goede campagnes ontwikkelt. We zijn dan ook op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en Google Ads producten. Jij kent jouw bedrijf, wij kennen Google Ads. Laat Think Online je online marketing beheren, dan kan jij je concentreren op het runnen van je bedrijf.

VOORDELEN GOOGLE ADS

  • Altijd boven in de zoekresultaten

  • Zichtbaar op relevante zoekwoorden

  • Betaal per klik, ofwel per potentiële klant

  • Wereldwijd, landelijk of lokaal adverteren

  • En altijd controle over je budget!

 GOOGLE ADS BIJ THINK ONLINE

Think Online is een online marketing bureau in Breda met veel kennis en ervaring in onder andere zoekmachine optimalisatie, Google Ads, social media en contentmarketing.

We zijn gecertificeerd Google Partner. Onze SEA-specialisten hebben ervaring met nationale en internationale b2b en b2c campagnes. Lees er meer over op onze over ons pagina.

HULP NODIG MET GOOGLE ADS?

Bij Think Online draait online marketing om het realiseren van relevant verkeer en kwalitatieve leads of verkopen. Wil je beter zichtbaar zijn bij je potentiële klanten? Neem dan contact op met een van onze Google Ads specialisten!

Neem contact op met een Google Ads specialist

Veelgestelde vragen

Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.

Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

SEO staat voor zoekmachine optimalisatie. Door een website technisch, op het gebied van content en autoriteit te optimaliseren maak je websites beter vindbaar in zoekmachines als Google en Bing.

SEA staat voor zoekmachine adverteren

CRO staat voor conversie ratio optimaliseren

CTR is het percentage gebruikers dat doorklikt

Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.

Ja, geen probleem! Om zichtbaar te zijn in Google zet je zoekmachine marketing in: [SEO](/zoekmachine-optimalisatie-seo) en [SEA (Search Engine Advertising)](/zoekmachine-adverteren-sea). Met SEA kun je adverteren boven de zoekresultaten van Google. Dit is vaak binnen een paar dagen te realiseren. Je betaalt alleen als mensen doorgeklikt hebben op jouw advertentie. Of dit interessant is, hangt af van de kosten per klik en de prijs die jij zou willen betalen voor een verkoop of een nieuwe klant. Bel ons gerust eens op om te bespreken of dit interessant is voor jouw business!

Met SEO optimaliseer je een website om goed zichtbaar te zijn in de organische zoekresultaten. Hier heeft THINK veel ervaring in, en dat gaat ook zeker lukken. Alleen niet binnen een paar dagen.

Jouw website goed laten presteren met SEO doe je niet zomaar. Google moet jouw website namelijk zien als relevant en functioneel. Maar hoe dan? Denk aan het schrijven van blogs gericht op SEO, de broncode van je website schoonhouden, zorgen voor goede hosting, snelle laadtijden, een uitstekende prestatie op mobiel, afbeeldingen voorzien van het juiste format en jouw website begrijpelijk maken voor een klant. Doe je dit goed? Dan zal Google jou een betere SEO ranking geven. Ook is online autoriteit belangrijk.