Meer zichtbaarheid, meer impact.
Bereik je doelgroep op de juiste plek,
op het juiste moment.
Met display adverteren vertoon je advertentiebanners op externe websites, die potentiële klanten naar jouw website leiden. Display banners zorgen voor een sterke zichtbaarheid onder je doelgroep, doordat ze advertentieruimte benutten binnen een breed netwerk aan websites.
Display advertenties worden ingezet om zichtbaarheid en naamsbekendheid te realiseren, maar kunnen ook aangewend worden om leads te genereren of verkopen te stimuleren. De boodschap en benadering stem je af op de fase van de klantreis waarin je doelgroep zich bevindt.
Wij weten dit als geen ander te bewerkstelligen door je display advertentiestrategie te koppelen aan het See, Think, Do, Care model. Daarbij bepalen we voor elke fase de juiste advertentiestrategie en insteek, zodat je maximaal rendement behaalt met je display advertenties.
Bereik je doelgroep door zichtbaar te zijn op specifieke websites en platformen:
Speel in op de interesses en intenties van je doelgroep:
Advertenties laten zien op basis van locatie:
Het overgrote deel van je websitebezoekers zal niet direct overgaan tot conversie. De klantreis bestaat uit meerdere fasen, en zeker bij complexe producten en diensten vraagt dit de nodige tijd. Er zijn vaak meerdere contactmomenten nodig voordat je bezoeker daadwerkelijk converteert.
Het is belangrijk om de aandacht van je bezoekers tijdens deze klantreis vast te blijven houden. Zo blijf je ‘top of mind’ en voorkom je dat een concurrent met ze aan de haal gaat. En hier komt retargeting met display advertenties goed van pas. Met retargeting benader je degenen die je website al bezocht hebben opnieuw, in dit geval met behulp van de display advertentiebanners op andere websites. Zo herinner je je doelgroep opnieuw aan je product of dienstverlening, en nodig je ze uit om terug te keren naar je website en over te gaan tot conversie.
Deze advertentiebanners kunnen heel specifiek ingestoken worden op basis van de fase in de klantreis waar je bezoeker zich in bevindt. Met een verleidelijke inhoud leidt je ze terug naar de juiste inhoud op je website, zodat deze terugkerende bezoeker ‘warm’ terugkeert en sneller geneigd zal zijn om toch over te gaan tot actie.
Samen bespreken we jouw doelstellingen, doelgroep, en gewenste resultaten. We vertalen deze inzichten naar een heldere strategie.
We zorgen voor banners die aansluiten bij je doelen en doelgroep. Indien nodig adviseren we de ontwerper om tot het beste resultaat te komen.
We richten je campagnes in met de meest effectieve targetingopties. Denk aan locatie, demografie, interesses, en gedrag.
We monitoren en analyseren de prestaties van je campagnes. Op basis van data sturen we bij om de resultaten te maximaliseren.
Je ontvangt een overzichtelijke rapportage met concrete inzichten. We bespreken samen de resultaten en kansen voor verdere verbetering.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van display advertenties voor jouw onderneming? Neem dan gerust contact op met een van THINK voor aanvullende informatie en advies. Onze display ads specialisten helpen je graag verder!
De kosten van zoekmachine adverteren (SEA) variëren en zijn afhankelijk van meerdere factoren. Het belangrijkste kostenmodel is pay-per-click (PPC), wat betekent dat u betaalt elke keer dat iemand op uw advertentie klikt. De prijs per klik wordt beïnvloed door:
Het is belangrijk om een strategie te hanteren waarbij u niet alleen focust op kosten per klik, maar op rendement. Als een klik bijvoorbeeld €2 kost, maar gemiddeld €20 oplevert, dan is SEA een winstgevende investering.
Wil je meer halen uit SEA? Ontdek hoe onze SEA aanpak jouw advertenties succesvoller kan maken!
Het See, Think, Do, Care-model is een marketingframework ontwikkeld door Avinash Kaushik. Het model helpt marketeers structuur aan te brengen in de klantreis, met als doel op het juiste moment de juiste boodschap te communiceren.
In de praktijk betekent dit dat je per fase verschillende content, kanalen en KPI’s hanteert. Door dit bewust in te zetten, vergroot je de effectiviteit van je campagnes aanzienlijk.
Wil je meer leren over het praktisch toepassen van het See, Think, Do, Care-model? Lees dan: See, Think, Do, Care model in de praktijk
In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.
We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.
Social media is hét speelveld voor Generatie Z. Ze gebruiken platforms zoals TikTok, Instagram, YouTube en Snapchat niet alleen om te communiceren, maar ook om merken te ontdekken, inspiratie op te doen en keuzes te maken.
Social media is daarmee geen kanaal ‘erbij’, maar het startpunt van je klantrelatie. Zorg voor relevante, creatieve, en vooral snackable content. Pas je tone of voice aan per platform en reageer actief op interactie.
Wil je je social content aanscherpen voor Gen Z? Laat je inspireren door onze tips in dit artikel: Generatie Z met déze insteek zijn ze écht wel te bereiken.
Het succes van online marketing meet je met data, niet met onderbuikgevoel. Gebruik KPI’s (Key Performance Indicators) zoals:
Met tools zoals Google Analytics, Google Ads en social media dashboards krijg je inzicht in wat werkt en wat geoptimaliseerd moet worden.
Benieuwd waar jouw kansen liggen? Laat ons een online marketing audit uitvoeren!