Gratis sparren en advies

Wil je een keer vrijblijvend sparren over online marketing, recruitment marketing of content? Iedere laatste vrijdag van de maand ben je welkom in Het Blushuis in Breda. Met meerdere specialisten zijn wij aanwezig om mee te denken over jouw uitdagingen.

Hoe werkt het?

Onderaan op deze pagina kan je je aanmelden. Bij de aanmelding stuur je ons je uitdaging. Wij onderzoeken je vraag en zorgen ervoor dat we je met een aantal goede tips verder op weg kunnen helpen. Dit is gratis en vrijblijvend. Op basis van je hulpvraag beoordelen wij of wij je verder kunnen helpen en op welke manier. Meestal resulteert dit in een gratis sparringsessie bij ons op kantoor.

Voor wie?

Voor ondernemers en professionals in marketing, communicatie, webbouwers, contentcreators en HR managers.

Bedankt! Het formulier is verzonden.

Veelgestelde vragen

Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.

Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

THINK helpt bedrijven en organisaties met employer branding en vacature marketing. Heb je veel openstaande vacatures en is het moeilijk om deze in te vullen? Laat je voldoende aan je doelgroep zien waarom je een interessante werkgever bent? Wij kunnen je hiermee helpen! Daarnaast kunnen we met online campagnes potentiële kandidaten rechtstreeks bereiken. Ben je HR Manager en kun je hier hulp bij gebruiken? Lees dan over de aanpak van THINK Recruitment marketing.

Focus op het creëren van hoogwaardige, informatieve content die de vragen van je doelgroep beantwoordt. Verbeter de E-E-A-T-factoren (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) van je site en zorg voor een uitstekende gebruikerservaring (UX). Dit vergroot de kans dat je content wordt opgenomen in de [SGE-resultaten]().

SGE is een nieuwe functie van Google die gebruikmaakt van generatieve AI om uitgebreide antwoorden te geven op complexe zoekopdrachten. In plaats van een lijst met links, biedt SGE direct een samenvatting van relevante informatie. Lees meer in onze blog over [Google’s Search Generative Experience (SGE)]()

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.