Waarom zou de doelgroep voor jou kiezen en niet voor je concurrent?
Als er veel aanbieders zijn die allemaal exact hetzelfde aanbieden, hoe zorg je er dan voor dat de doelgroep met jou in zee gaat?
Een contentstrategie in 5 stappen
Dat contentmarketing booming is mag niemand zijn ontgaan. Veel bedrijven zien er de kracht al van in, maar zitten met een uitdaging: hoe valt mijn content op in de berg artikelen, video’s en foto’s. Dat valt niet mee.
Wat is contextual targeting?
Contextual targeting (ook wel contextual advertising) is een methode van adverteren gebaseerd op de inhoud van een webpagina. Heeft een webpagina context die relevant is voor de advertentie, dan wordt daar de advertentie vertoond. Contextual targeting behoort tot één van de varianten van display advertising: visueel adverteren op advertentieruimte van drukbezochte websites.
Wat is de customer journey?
Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond je oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn?
De 5 grootste voordelen van adverteren op Facebook
Ben je benieuwd of adverteren op Facebook zinvol is voor jouw bedrijf? De kans is groot dat het antwoord op die vraag ‘ja’ is! Facebook advertenties bieden interessante mogelijkheden om je doelgroep te bereiken, zeker als je een business-to-consumer (B2C) bedrijf hebt. Maar ook business-to-business (B2B) doeleinden kunnen op verschillende manieren nagestreefd worden op het platform.
5 tips om het doorklikratio van je e-mailcampagnes te verbeteren
Wist je dat het gemiddelde doorklikratio voor e-mailcampagnes in 2020 lag op 4,41% (onderzoek Team ITG)? Het doorklikratio is één van de belangrijkste KPI’s om na te gaan of je e-mailmarketing strategie werkt.
6 typen social media gebruikers
Wanneer je je als bedrijf op social media bevindt zul je de 6 verschillende typen social media gebruikers vast wel herkennen. Maar hoe speel je goed in op deze verschillende ‘persoonlijkheden’? Door slim om te gaan met hun kenmerken kan een stille volger veranderen in een loyale fan.
Employer branding: met deze aanpak verover je de harten van huidige én nieuwe medewerkers
Benieuwd hoe je een krachtige employer branding strategie neerzet en daarmee zowel bestaande als nieuwe medewerkers inpakt?
We gebruiken cookies om onze website zo goed mogelijk te laten werken. Je kan kiezen welke cookies je toe wil staan. Bekijk onze privacy policy voor meer informatie.