Bij een nieuwe website denk je al snel aan design en techniek. Maar als je je content, SEO-resultaten of structuur vergeet mee te nemen, gooi je waarde weg. Wij zorgen voor een slimme, veilige en meetbare migratie.
Plan een websitescan Plan een sessie om je overstap voor te bereiden
Geen paniek in je rankings, geen plotselinge daling in bezoekers.
We zorgen dat je geen oude rommel meesleept, maar ook geen waardevolle pagina's vergeet.
Goed ingericht, technisch gezond en meetbaar — vanaf dag 1.
Wij zijn geen ontwikkelaars, maar we zorgen dat jouw migratie soepel, slim en strategisch verloopt. Dit kun je van ons verwachten:
Een nulmeting: hoe staat je huidige site ervoor (SEO, content, techniek)?
Prioriteiten stellen: wat moet blijven, wat kan weg?
Redirects en technische planning met je developer afstemmen
Paginastructuur, interne links en menunavigatie mee optimaliseren
Content herschrijven waar nodig (en SEO-kansen benutten)
Na livegang: testen, controleren en optimaliseren
Veel fouten bij migraties ontstaan doordat er te laat wordt nagedacht over content, structuur en SEO. Wij zorgen dat je vanaf het begin grip houdt.
Vraag een websitescan aan Plan een sessie met onze migratie-specialisten
Belangrijke pagina’s worden niet meegenomen
Google verliest je site doordat redirects ontbreken
Interne links verwijzen naar oude URL’s
Content raakt versnipperd of verdwijnt
Niemand kijkt achteraf of alles werkt
Onze aanpak: Wij maken een migratieplan dat wél werkt. Met structuur, overzicht en samenwerking. Jij behoudt je zichtbaarheid, en start je nieuwe site zonder verlies.
Voor Importautos.nl begeleidden we de volledige migratie naar hun nieuwe website. Resultaat? De zichtbaarheid bleef behouden, gebruikerservaring werd verbeterd én de aanvragen verdubbelden binnen drie maanden.
Wanneer moet ik beginnen met migratieplanning?
Zo vroeg mogelijk — bij voorkeur vóórdat de eerste wireframe staat.
Moet mijn webbouwer hier ook bij betrokken worden?
Ja, zeker. Wij stemmen alle technische zaken af met jouw developer of hostingpartij.
Gaat mijn Google-ranking omlaag als ik een nieuwe site lanceer?
Dat hoeft niet — als je het goed voorbereidt. Wij zorgen dat alles goed wordt overgezet en gemonitord.
Doen jullie ook de redirects?
Wij maken het redirectplan en stemmen het af, maar het daadwerkelijke instellen gebeurt meestal via je developer of CMS.
Je stopt tijd, geld en energie in je nieuwe site. Dan is het zonde om iets waardevols kwijt te raken. Met onze hulp behoud je structuur, vindbaarheid en inhoud. En begint je nieuwe site met een voorsprong.
Plan een gesprek over jouw websiteplannen Bekijk andere cases
Online marketing verandert continu, en om niet achter te blijven, is het essentieel om proactief te blijven. Het volgen van trends via blogs, webinars en events helpt je op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Regelmatig je data analyseren en je strategieën bijsteken is belangrijk om in te spelen op de veranderende behoeften van je doelgroep.
Het testen van nieuwe kanalen en formats geeft je inzicht in wat werkt. Automatisering en AI stellen je in staat efficiënter te werken en je processen te optimaliseren. Flexibiliteit is cruciaal, zodat je snel kunt inspelen op veranderingen in algoritmes en consumentengedrag.
In een dynamische markt is een statische strategie niet genoeg. Door continu te optimaliseren, blijf je vooroplopen in de markt.
Wil je altijd een stap voor blijven? Ontdek de nieuwste online marketingtrends voor 2025!
Een online concurrentieanalyse bestaat doorgaans uit drie stappen:
Intake: Hierbij leer je je eigen bedrijf en doelen kennen. Wie zijn je concurrenten? Wat wil je bereiken? En welke uitdagingen zie jij?
Analyse: In deze fase duik je in de cijfers en strategieën van je concurrenten. Je bekijkt hoe zij online scoren en vergelijkt dit met jouw resultaten.
Advies: Het resultaat is een adviesrapport vol met kansen, tips en advies om online beter te presteren dan je concurrentie.
Meer weten over concurrentieanalyse? Lees verder op onze auditpagina!
De gevolgen omvatten de mogelijke opschorting van advertentieaccounts, het niet kunnen uitvoeren van remarketing zonder expliciete toestemming via de cookiemelding, en meer inzicht in data door middel van 'cookieless pings' zelfs als geen cookies worden geaccepteerd.
SEO staat voor zoekmachine optimalisatie. Door een website technisch, op het gebied van content en autoriteit te optimaliseren maak je websites beter vindbaar in zoekmachines als Google en Bing.
SEA staat voor zoekmachine adverteren
CRO staat voor conversie ratio optimaliseren
CTR is het percentage gebruikers dat doorklikt
THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse