Gratis concurrentie Check

Wil je weten wat je concurrent doet aan online marketing? Op welke zoekwoorden er posities in Google zijn, of deze adverteert, op welke woorden en wat de kosten daarvan zijn? THINK brengt dit voor je in kaart! Vul onderstaande formulier in en ontvang binnen 3 werkdagen inzicht in de online marketing aanpak van je concurrent. Aangevuld met kansen en tips voor jouw website!

Bedankt! Het formulier is verzonden.

Veelgestelde vragen

Met ‘lookalike’ wordt binnen online marketing gesproken over een doelgroep die is samengesteld uit gebruikers die vergelijkbare kenmerken vertonen als een bestaande groep klanten of gebruikers. Het doel van lookalike targeting is om nieuwe potentiële klanten te bereiken.

THINK adviseert Cookiebot als CMP omdat het goed samenwerkt met de ontwikkelingen rondom Google Consent Mode V2.

Een data clean room is een beveiligde omgeving waar bedrijven data kunnen delen en analyseren zonder de privacy van de betrokken individu in gevaar te brengen of bedrijfsgeheimen te onthullen. Hierdoor kunnen gegevens van verschillende bronnen worden gecombineerd en geanalyseerd die volgens strikte privacy- en beveiligingsvoorschriften voldoen.

De kracht van online vacature marketing is dat je potentiële kandidaten direct kunt bereiken via kanalen als Google, Google for Jobs, Indeed, Facebook, Instagram en LinkedIn. Ook als het aanbod schaars is werkt deze manier van kandidaten werven erg goed. Natuurlijk is het wel nodig dat er 'vissen in de vijver zitten'. Voor bepaalde functies zijn er simpelweg niet of nauwelijks werkzoekenden. THINK Recruitment kan je ook helpen met een overkoepelende employer branding strategie om jezelf als interessante werkgever neer te zetten. En daar profiteren al je toekomstige wervingsactiviteiten weer van.

Vier belangrijke acties: een check van de huidige cookiemelding, het kiezen voor een door Google aanbevolen CMP (Cookie Management Platform), het up-to-date houden van cookiebeleid, privacy- en wetgeving verklaring, en het instellen van Google Consent Mode V2 via Google Tag Manager.