Carli
Online marketeer
LinkedIn is een social media platform waarop je kunt adverteren om je zakelijke doelgroep te bereiken. Het zakelijke netwerk is wereldwijd het grootste en ook in Nederland erg populair. Je vindt er een zakelijke, meestal hoger opgeleide doelgroep.
Op basis van opleidingsniveau, functie, branche, locatie, leeftijd, geslacht en nog veel meer opties kun je je advertenties targeten zodat je precies jouw doelgroep kunt bereiken.
Er kan worden geadverteerd in de sidebar van de website van LinkedIn, dit wordt een tekst- of beeldadvertentie genoemd. Daarnaast kan een advertentie worden vertoond in de tijdlijn van je doelgroep, dit wordt een gesponsorde update genoemd. Deze laatste variant wordt ook op mobiele apparaten weergegeven.
Afhankelijk van je doelstellingen onderzoeken we hoe we de LinkedIn advertenties zo kunnen instellen dat ze het beste resultaat realiseren. Hierbij kijken we ook naar de landingspagina van de advertentie. Het gebruik van social media zoals LinkedIn zorgt voor meer verkeer op je website, wat kan zorgen voor meer online conversies.
Via het advertentieprogramma van LinkedIn kunnen we direct resultaten meten en real-time de targeting en budgetten aanpassen. Daarnaast beschikt Think Online over allerlei slimme tools waarmee we bijvoorbeeld een concurrentieonderzoek kunnen uitvoeren en heldere rapportages kunnen maken.
Ieder bedrijf is uniek en heeft daarom een eigen aanpak nodig. Think Online zorgt voor een advies op maat voor jouw bedrijf. Samen bekijken we wie je doelgroep is en wat je doelstellingen zijn. Aan de hand van deze punten presenteren we een advies met strategie. Neem contact met ons op via de website of bel met 076 888 30 80 voor een vrijblijvend advies.
Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.
Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.
De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) en Google's Search Generative Experience (SGE) verandert de manier waarop zoekmachines resultaten tonen. Websites die zich aanpassen aan deze veranderingen kunnen een voorsprong krijgen.
AI en SGE optimalisatie omvat:
SEO blijft evolueren, en bedrijven die AI integreren in hun strategie blijven concurrerend.
AI verandert het online zoekgedrag maar wat betekent dit voor jouw SEO-strategie? Ontdek de impact van AI en hoe je jouw website hierop kunt voorbereiden. Lees de blog.
Veel marketingcampagnes zijn gericht op de Do fase (aankoopfase in de klantreis). In deze fase heb je veel kans omdat er een koopbehoefte is. Echter is er ook meer concurrentie. Daarom is het belangrijk om ook in de eerdere fasen van de klant reis als de See en Think fase (orientatie en overweging) aanwezig te zijn om alvast een band met de prospect op te bouwen. Leer er meer over in dit artikel over het See, Think, Do, Care model.
Door het implementeren van Google Consent Mode V2 krijgen website eigenaren meer inzicht in data, zelfs als bezoekers geen cookies accepteren, door middel van data modellering met 'cookieless pings'.
Een online concurrentieanalyse is een proces waarbij je de online activiteiten en strategieën van je concurrenten onderzoekt en evalueert. Het doel is om inzicht te krijgen in hun sterke en zwakke punten, zodat je je eigen online aanwezigheid kunt verbeteren.
Door te begrijpen waar je concurrenten succesvol in zijn en waar ze mogelijk tekortschieten, kun je kansen identificeren om je te onderscheiden en je marktpositie te versterken. Dit is essentieel voor ondernemers, directeuren, marketingmanagers en marketeers die streven naar een competitief voordeel in de digitale markt.
Hulp nodig bij het analyseren van je concurrenten? Bekijk hoe onze concurrentieaudit je helpt strategisch voorop te lopen!