Carli
Online marketeer
LinkedIn is een social media platform waarop je kunt adverteren om je zakelijke doelgroep te bereiken. Het zakelijke netwerk is wereldwijd het grootste en ook in Nederland erg populair. Je vindt er een zakelijke, meestal hoger opgeleide doelgroep.
Op basis van opleidingsniveau, functie, branche, locatie, leeftijd, geslacht en nog veel meer opties kun je je advertenties targeten zodat je precies jouw doelgroep kunt bereiken.
Er kan worden geadverteerd in de sidebar van de website van LinkedIn, dit wordt een tekst- of beeldadvertentie genoemd. Daarnaast kan een advertentie worden vertoond in de tijdlijn van je doelgroep, dit wordt een gesponsorde update genoemd. Deze laatste variant wordt ook op mobiele apparaten weergegeven.
Afhankelijk van je doelstellingen onderzoeken we hoe we de LinkedIn advertenties zo kunnen instellen dat ze het beste resultaat realiseren. Hierbij kijken we ook naar de landingspagina van de advertentie. Het gebruik van social media zoals LinkedIn zorgt voor meer verkeer op je website, wat kan zorgen voor meer online conversies.
Via het advertentieprogramma van LinkedIn kunnen we direct resultaten meten en real-time de targeting en budgetten aanpassen. Daarnaast beschikt Think Online over allerlei slimme tools waarmee we bijvoorbeeld een concurrentieonderzoek kunnen uitvoeren en heldere rapportages kunnen maken.
Ieder bedrijf is uniek en heeft daarom een eigen aanpak nodig. Think Online zorgt voor een advies op maat voor jouw bedrijf. Samen bekijken we wie je doelgroep is en wat je doelstellingen zijn. Aan de hand van deze punten presenteren we een advies met strategie. Neem contact met ons op via de website of bel met 076 888 30 80 voor een vrijblijvend advies.
Social media marketing verandert voortdurend. In 2025 spelen de volgende trends een grote rol:
Het inspelen op deze trends kan bedrijven helpen om hun social media strategie toekomstbestendig te maken en concurrerend te blijven.
Wil je meer leren over social media? Lees verder: social media marketing
Social media marketing is essentieel voor het vergroten van merkbekendheid, het stimuleren van klantbetrokkenheid en het genereren van leads. Door actief aanwezig te zijn op platforms zoals LinkedIn, Instagram en Facebook, kun je direct communiceren met je doelgroep, feedback ontvangen en een community opbouwen rondom je merk.
Effectieve social media strategieën kunnen leiden tot hogere conversieratio's en een sterker merkimago. Door waardevolle content te delen en in te spelen op actualiteiten, zorg je ervoor dat je doelgroep betrokken blijft bij je merk.
De term “gepseudonimiseerd” is een term die wordt gebruikt in de context van gegevensbescherming en privacy. Dit is een proces waarbij persoonlijke gegevens zodanig worden bewerkt dat dit niet meer naar een specifiek persoon te herleiden is. Er wordt een pseudoniem (een vervangende waarde) aan gekoppeld, zoals een nummer of een code, om de identiteit van de persoon te beschermen.
Hoewel UX en UI nauw met elkaar verbonden zijn, zijn het verschillende concepten:
UX (User Experience):
Richt zich op de algehele ervaring die een gebruiker heeft bij het interactieproces met een product, systeem of dienst.
Het gaat om het begrijpen van de behoeften, doelen en gedrag van de gebruiker, en het ontwerpen van een product dat nuttig, bruikbaar en wenselijk is.
UX omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, informatiearchitectuur en gebruikeronderzoek.
UI (User Interface):
Richt zich op de visuele aspecten van een product, zoals de lay-out, typografie, kleuren en iconen.
Het gaat om het ontwerpen van een interface die esthetisch aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken is.
UI is het deel waar de gebruiker daadwerkelijk mee in contact komt.
Kort gezegd:
UX gaat over de algehele ervaring, terwijl UI gaat over de visuele presentatie.
UX is de basis, en UI is de manier waarop die basis wordt gepresenteerd.
Andere veel gestelde vragen zijn:
Wat is het belang van UX?
Hoe meet je de kwaliteit van UX?
Wat zijn de belangrijkste UX-principes?
Wat is het verschil tussen CX en UX?
THINK adviseert Cookiebot als CMP omdat het goed samenwerkt met de ontwikkelingen rondom Google Consent Mode V2.