Altijd al bovenaan in Google willen staan op de voor jouw relevante zoekwoorden? Dat kan met SEO (zoekmachine optimalisatie). Om dit te realiseren moet je website geoptimaliseerd worden. Onze SEO specialisten hebben hier veel ervaring mee, en we hebben een voorstel voor je!

Waarom No Cure No Pay?

ROI van zoekmachine marketing

Investeren in zoekmachine optimalisatie is een risico. Je weet niet hoe snel er resultaat is en hoelang een optimalisatie effectief is. Er zijn nogal wat externe factoren die invloed hebben op posities in Google. Google updates, maar ook concurrentie. Stel dat de concurrentie 10x zoveel investeert in zoekmachine marketing dan jij? Dan weet je als ondernemer niet wat een investering op gaat leveren.

Negatieve ervaring online marketing

Daarnaast hebben veel bedrijven negatieve ervaringen met online marketing bedrijven die met schimmige praatjes gouden bergen beloven. Wie kent ze niet de telefoontjes met de boodschap dat je website niet goed vindbaar is? Voordat je het weet zit je vast een een contract en resultaten blijven uit.

Wij investeren in jouw online marketing

Ons team van seo specialisten heeft de laatste jaren echt schitterende prestaties geleverd. Daarom durven we een gokje te wagen. Iedere maand hebben we 1 plaats beschikbaar om op ons risico met zoekmachine marketing aan de slag te gaan. Je betaald ons pas als we resultaat geboekt hebben! Dit is niet onze standaard werkwijze. Zoals we al aangeven willen we deze manier van werken eens uitproberen. Veel bureau's die dit aanbieden werken op basis van vage linkjes waarmee ze je website tijdelijk optimaliseren. Zodra de samenwerking stopt ben je de posities ook weer snel kwijt. Wij gaan aan de slag om met kwalitatieve optimalisaties jouw website beter vindbaar te maken.

Wat kan je verwachten?

Wij doen aan no nonsense online marketing, en onderdeel daarvan is transparantie en verwachtingsmanagement. Er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden aan deze deal.

Er moet een situatie zijn waar wij goed ons werk kunnen doen, zonder eerst achterstallig onderhoud weg te werken. Dat wil zeggen dat er een goed werkende en snelle website moet zijn met voldoende kwalitatieve content om kans te maken op top 10 posities in Google.

Daarnaast moeten de zoekwoorden realistisch zijn. Als lokale hypotheekadviseur ga je niet investeren op zoekwoorden als ‘hypotheekadvies’ die zichtbaar zijn door heel Nederland. Of als lokale elektronica winkel ga je met een realistische investering niet boven een reus als CoolBlue uitkomen die full time online marketeers in dienst heeft. Wij gaan samen zoeken naar een set aan relevante zoekwoorden waar je wel je doelgroep mee kan bereiken, maar die ook naar redelijkheid te optimaliseren zijn. Bijvoorbeeld hypotheekadvies + plaatsnaam. 

Hoe werkt het?

Indien je interesse hebt vul je het aanvraagformulier in. We vragen naar je doelstelling, je website url, de zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden en hebben een aantal vragen over je concurrentie. Iedere maand zoeken wij een website uit waar we op basis van no cure no pay in willen investeren. Als je een aanvraag instuurt en je wordt niet uitgekozen zit je natuurlijk nergens aan vast. 

Voor wie is dit interessant?

Als je business zo in elkaar zit dat je doelgroep in zoekmachines zoekt naar een product, dienst of oplossing die jij kan bieden is SEO interessant voor jou. Is je doelgroep niet actief op zoek naar jouw product of dienstverlening dan moet je ze online actief gaan bewerken en benaderen. Dan is SEO als onderdeel van de marketingmix mogelijk interessant maar kan je in eerste instantie beter inzetten op online campagnes om de doelgroep te laten zien dat je iets interessants te bieden hebt. Daar kunnen we je ook mee helpen. Lees daarover op deze pagina.

Als het ons lukt om de zoekwoorden in de top 10 van Google te krijgen betaal je ons eenmalig een fee van €500 per zoekwoord. Daarnaast betaal je zolang het zoekwoord in de top 10 staat €100 per maand voor een minimale termijn van 2 jaar vanaf het moment dat het zoekwoord de top 10 heeft bereikt. We starten met een bundel van 10 zoektermen. Denk dus goed na over zoekwoorden, is een top 10 positie van een bepaald zoekwoord je 100 euro per maand waard?

Binnen 2 maanden had Think Online mijn website op de eerste pagina van Google. Dit zijn echte SEO specialisten en daarnaast denken ze ook goed mee over mijn business en hoe ik andere kanalen in kan zetten om mijn bedrijf te laten groeien.

Rob M
Wout Monseurs Kantoorinrichters

Achterstallig onderhoud en startvoorwaarden

Onze aanbieding gaat er vanuit dat we een goed website en voldoende content hebben om mee te werken. Een huis met een rotte fundering kan je ook niet verbouwen toch? Indien er te veel achterstallig onderhoud is willen we je voordat we met onze optimalisatie starten wel aanbieden om te helpen met het opruimen daarvan alleen is dit geen onderdeel van deze aanbieding. Dit geldt ook voor content. Indien er niet voldoende kwalitatieve content is om mee aan de slag te gaan maken we graag een offerte om je daar eerst mee te helpen. Oke, dat was wel een heel heftig scenario, in de meeste gevallen ontvang je van ons een advies met technische verbeterpunten die nodig zijn om aan de startvoorwaarden te voldoen. Dat advies stuur je door naar je webbouwer en je zorgt samen met je webbouwer dat dit in orde komt. Bij voorkeur binnen een maand want dan kunnen wij snel aan de slag. De kosten voor de webbouwer zijn voor je eigen rekening, dat is een onderdeel van de startvoorwaarden.  

Zodra we een goede fundering hebben starten we met het optimaliseren van jouw website. Hiervoor hebben we toegang tot het beheer van je website, Google search console en Google Analytics nodig. 

Wij zijn er klaar voor, jij ook?

Vul dan snel het formulier in of bel ons eerst even als je vragen hebt!

contact

Veelgestelde vragen

Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.

Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?

Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?

Het succes van online marketing meet je met data, niet met onderbuikgevoel. Gebruik KPI’s (Key Performance Indicators) zoals:

  • Websiteverkeer: Hoeveel bezoekers trek je en waar komen ze vandaan?
  • Conversieratio: Welk percentage bezoekers onderneemt een gewenste actie?
  • Kosten per conversie (CPA): Wat betaal je per nieuwe lead of klant?
  • Return on Ad Spend (ROAS): Hoeveel verdien je terug op je advertentie-uitgaven?
  • Engagement op social media: Hoe vaak wordt je content geliket, gedeeld of becommentarieerd?

Met tools zoals Google Analytics, Google Ads en social media dashboards krijg je inzicht in wat werkt en wat geoptimaliseerd moet worden.

Benieuwd waar jouw kansen liggen? Laat ons een online marketing audit uitvoeren!

De gevolgen omvatten de mogelijke opschorting van advertentieaccounts, het niet kunnen uitvoeren van remarketing zonder expliciete toestemming via de cookiemelding, en meer inzicht in data door middel van 'cookieless pings' zelfs als geen cookies worden geaccepteerd.

Hoewel UX en UI nauw met elkaar verbonden zijn, zijn het verschillende concepten:

UX (User Experience):

Richt zich op de algehele ervaring die een gebruiker heeft bij het interactieproces met een product, systeem of dienst.
Het gaat om het begrijpen van de behoeften, doelen en gedrag van de gebruiker, en het ontwerpen van een product dat nuttig, bruikbaar en wenselijk is.

UX omvat aspecten zoals gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid, informatiearchitectuur en gebruikeronderzoek.

UI (User Interface):
Richt zich op de visuele aspecten van een product, zoals de lay-out, typografie, kleuren en iconen.
Het gaat om het ontwerpen van een interface die esthetisch aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken is.

UI is het deel waar de gebruiker daadwerkelijk mee in contact komt.

Kort gezegd:

UX gaat over de algehele ervaring, terwijl UI gaat over de visuele presentatie.
UX is de basis, en UI is de manier waarop die basis wordt gepresenteerd.
Andere veel gestelde vragen zijn:

Wat is het belang van UX?

Hoe meet je de kwaliteit van UX?
Wat zijn de belangrijkste UX-principes?
Wat is het verschil tussen CX en UX?

Om je doelgroep effectief te bereiken met content, is het belangrijk om te begrijpen wie je doelgroep is en welke behoeften en interesses ze hebben. Door waardevolle en relevante content te creëren die inspeelt op deze behoeften, kun je hun aandacht trekken en vasthouden. Het gebruik van verschillende contentvormen, zoals blogs, video's en social media berichten, kan helpen om je boodschap op diverse manieren over te brengen.

Daarnaast is het inzetten van gerichte online campagnes een effectieve manier om je content op het juiste moment bij de juiste mensen te krijgen. Ervoor zorgen dat jouw content gezien wordt door de mensen die er toe doen.

Wil jij jouw doelgroep beter bereiken met sterke en relevante content? Ontdek hoe je effectieve contentstrategieën inzet en je online zichtbaarheid vergroot. Lees meer over onze aanpak!