Altijd al bovenaan in Google willen staan op de voor jouw relevante zoekwoorden? Dat kan met SEO (zoekmachine optimalisatie). Om dit te realiseren moet je website geoptimaliseerd worden. Onze SEO specialisten hebben hier veel ervaring mee, en we hebben een voorstel voor je!

Waarom No Cure No Pay?

ROI van zoekmachine marketing

Investeren in zoekmachine optimalisatie is een risico. Je weet niet hoe snel er resultaat is en hoelang een optimalisatie effectief is. Er zijn nogal wat externe factoren die invloed hebben op posities in Google. Google updates, maar ook concurrentie. Stel dat de concurrentie 10x zoveel investeert in zoekmachine marketing dan jij? Dan weet je als ondernemer niet wat een investering op gaat leveren.

Negatieve ervaring online marketing

Daarnaast hebben veel bedrijven negatieve ervaringen met online marketing bedrijven die met schimmige praatjes gouden bergen beloven. Wie kent ze niet de telefoontjes met de boodschap dat je website niet goed vindbaar is? Voordat je het weet zit je vast een een contract en resultaten blijven uit.

Wij investeren in jouw online marketing

Ons team van seo specialisten heeft de laatste jaren echt schitterende prestaties geleverd. Daarom durven we een gokje te wagen. Iedere maand hebben we 1 plaats beschikbaar om op ons risico met zoekmachine marketing aan de slag te gaan. Je betaald ons pas als we resultaat geboekt hebben! Dit is niet onze standaard werkwijze. Zoals we al aangeven willen we deze manier van werken eens uitproberen. Veel bureau's die dit aanbieden werken op basis van vage linkjes waarmee ze je website tijdelijk optimaliseren. Zodra de samenwerking stopt ben je de posities ook weer snel kwijt. Wij gaan aan de slag om met kwalitatieve optimalisaties jouw website beter vindbaar te maken.

Wat kan je verwachten?

Wij doen aan no nonsense online marketing, en onderdeel daarvan is transparantie en verwachtingsmanagement. Er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden aan deze deal.

Er moet een situatie zijn waar wij goed ons werk kunnen doen, zonder eerst achterstallig onderhoud weg te werken. Dat wil zeggen dat er een goed werkende en snelle website moet zijn met voldoende kwalitatieve content om kans te maken op top 10 posities in Google.

Daarnaast moeten de zoekwoorden realistisch zijn. Als lokale hypotheekadviseur ga je niet investeren op zoekwoorden als ‘hypotheekadvies’ die zichtbaar zijn door heel Nederland. Of als lokale elektronica winkel ga je met een realistische investering niet boven een reus als CoolBlue uitkomen die full time online marketeers in dienst heeft. Wij gaan samen zoeken naar een set aan relevante zoekwoorden waar je wel je doelgroep mee kan bereiken, maar die ook naar redelijkheid te optimaliseren zijn. Bijvoorbeeld hypotheekadvies + plaatsnaam. 

Hoe werkt het?

Indien je interesse hebt vul je het aanvraagformulier in. We vragen naar je doelstelling, je website url, de zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden en hebben een aantal vragen over je concurrentie. Iedere maand zoeken wij een website uit waar we op basis van no cure no pay in willen investeren. Als je een aanvraag instuurt en je wordt niet uitgekozen zit je natuurlijk nergens aan vast. 

Voor wie is dit interessant?

Als je business zo in elkaar zit dat je doelgroep in zoekmachines zoekt naar een product, dienst of oplossing die jij kan bieden is SEO interessant voor jou. Is je doelgroep niet actief op zoek naar jouw product of dienstverlening dan moet je ze online actief gaan bewerken en benaderen. Dan is SEO als onderdeel van de marketingmix mogelijk interessant maar kan je in eerste instantie beter inzetten op online campagnes om de doelgroep te laten zien dat je iets interessants te bieden hebt. Daar kunnen we je ook mee helpen. Lees daarover op deze pagina.

Als het ons lukt om de zoekwoorden in de top 10 van Google te krijgen betaal je ons eenmalig een fee van €500 per zoekwoord. Daarnaast betaal je zolang het zoekwoord in de top 10 staat €100 per maand voor een minimale termijn van 2 jaar vanaf het moment dat het zoekwoord de top 10 heeft bereikt. We starten met een bundel van 10 zoektermen. Denk dus goed na over zoekwoorden, is een top 10 positie van een bepaald zoekwoord je 100 euro per maand waard?

Binnen 2 maanden had Think Online mijn website op de eerste pagina van Google. Dit zijn echte SEO specialisten en daarnaast denken ze ook goed mee over mijn business en hoe ik andere kanalen in kan zetten om mijn bedrijf te laten groeien.

Rob M
Wout Monseurs Kantoorinrichters

Achterstallig onderhoud en startvoorwaarden

Onze aanbieding gaat er vanuit dat we een goed website en voldoende content hebben om mee te werken. Een huis met een rotte fundering kan je ook niet verbouwen toch? Indien er te veel achterstallig onderhoud is willen we je voordat we met onze optimalisatie starten wel aanbieden om te helpen met het opruimen daarvan alleen is dit geen onderdeel van deze aanbieding. Dit geldt ook voor content. Indien er niet voldoende kwalitatieve content is om mee aan de slag te gaan maken we graag een offerte om je daar eerst mee te helpen. Oke, dat was wel een heel heftig scenario, in de meeste gevallen ontvang je van ons een advies met technische verbeterpunten die nodig zijn om aan de startvoorwaarden te voldoen. Dat advies stuur je door naar je webbouwer en je zorgt samen met je webbouwer dat dit in orde komt. Bij voorkeur binnen een maand want dan kunnen wij snel aan de slag. De kosten voor de webbouwer zijn voor je eigen rekening, dat is een onderdeel van de startvoorwaarden.  

Zodra we een goede fundering hebben starten we met het optimaliseren van jouw website. Hiervoor hebben we toegang tot het beheer van je website, Google search console en Google Analytics nodig. 

Wij zijn er klaar voor, jij ook?

Vul dan snel het formulier in of bel ons eerst even als je vragen hebt!

contact

Veelgestelde vragen

Contentcreatie speelt een cruciale rol in online marketing door het bieden van waardevolle en relevante informatie aan je doelgroep. Het helpt bij het opbouwen van merkautoriteit, het verbeteren van SEO en het stimuleren van engagement op sociale mediakanalen.

Door consistente en kwalitatieve content te produceren, kun je de betrokkenheid van je doelgroep vergroten en hen door de klantreis leiden. Denk hierbij aan blogartikelen, whitepapers, video’s en infographics. Goede content biedt antwoorden op de vragen van je doelgroep en verhoogt de kans op conversies.

Op zoek naar inspiratie voor krachtige content? Lees verder over contentmarketing en haal nieuwe ideeën op!

Een website kan nog zoveel bezoekers trekken, maar als ze niet converteren, mis je kansen. User Experience (UX) en conversieoptimalisatie (CRO) helpen je website te verbeteren, zodat bezoekers sneller de gewenste actie ondernemen. Dit kan door:

  • Een makkelijke en gebruiksvriendelijke navigatie aan te bieden
  • De laadtijd van de website te verkorten
  • Vertrouwen te wekken met duidelijke informatie en sociale bewijskracht (reviews, keurmerken & certificeringen)
  • Strategisch geplaatste en aantrekkelijke call-to-actions (CTA’s) te gebruiken
  • A/B-testen uit te voeren om te ontdekken wat het beste werkt

Door UX en CRO slim in te zetten, verhoog je het aantal leads en verkopen zonder extra advertentiekosten.

Wil je de prestaties van je website verbeteren? Lees onze case over conversieoptimalisatie en UX voor Opel!

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) en Google's Search Generative Experience (SGE) verandert de manier waarop zoekmachines resultaten tonen. Websites die zich aanpassen aan deze veranderingen kunnen een voorsprong krijgen.

AI en SGE optimalisatie omvat:

  • Conversational search begrijpen: AI-gedreven zoekopdrachten geven uitgebreide antwoorden. Zorg ervoor dat je content direct antwoord geeft op complexe vragen.
  • Structured data en rich snippets: Helpt AI-inzichten te genereren en je content op een prominente manier te tonen in zoekresultaten.
  • Autoriteit opbouwen: Google geeft voorrang aan content van experts. Deel unieke inzichten en gebruik E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness).
  • Long-tail zoekwoorden gebruiken: AI-systemen begrijpen context beter. Gebruik natuurlijke en gedetailleerde zoektermen.

SEO blijft evolueren, en bedrijven die AI integreren in hun strategie blijven concurrerend.

AI verandert het online zoekgedrag maar wat betekent dit voor jouw SEO-strategie? Ontdek de impact van AI en hoe je jouw website hierop kunt voorbereiden. Lees de blog.

Technische SEO is de basis van een goed presterende website. Zonder een solide technische structuur kunnen zelfs de beste content en linkbuildingstrategieën onvoldoende resultaat opleveren. Technische SEO richt zich op aspecten zoals:

  • Crawlbaarheid en indexeerbaarheid: Zoekmachines moeten je website kunnen doorzoeken en indexeren. Dit betekent dat je een duidelijke sitestructuur nodig hebt, een XML-sitemap en een goed ingestelde robots.txt.
  • Laadsnelheid: Snellere websites zorgen voor een betere gebruikerservaring en worden hoger gerangschikt in zoekmachines.
  • Mobiele vriendelijkheid: Aangezien Google mobile-first indexering gebruikt, moet je website goed functioneren op smartphones en tablets.
  • Veiligheid (HTTPS): Een beveiligde website met een SSL-certificaat wordt door zoekmachines en gebruikers als betrouwbaarder gezien.
  • Structured Data (Schema Markup): Helpt zoekmachines je content beter te begrijpen en kan resulteren in rich snippets in de zoekresultaten.

Door technische SEO op orde te hebben, zorg je ervoor dat je website beter presteert en hoger scoort in zoekmachines.

Wil je meer weten over technische SEO of ontdekken waar je website verbeterd kan worden? Vraag een audit aan en krijg direct inzicht in de optimalisatiekansen!

Om er achter te komen welke online marketing specialist in Breda het beste bij je past kijk je naar je bedrijfsgrote en je doelstellingen.


Kijk eerst zelf eens in Google, welke online marketing specialisten ui Breda zijn zelf goed zichtbaar in Google? Kijk vervolgens op de blog van de specialist en vraag je af of de onderwerpen aansluiten bij wat de stijl en kwaliteit die jij zoekt! Kijk ook naar de teksten, zijn deze goed geschreven of staan ze (te) vol met zoekwoorden? Kijk goed naar de uitstraling en klanten, is dat wat bij jouw past?


Er zijn verschillende soorten onlne marketing specialisten in Breda. Freelance online marketeers (vaak hoog niveau van 1 marketing discipline), Kleine bureau's en grote bureau's. Bij online marketing bureau's kan je een onderscheid maken tussen verkoopgedreven en marketinggedreven. De verkoopgedreven bureau's werken vaak met pakketten en hebben veel accountmanagers in dienst die je bellen dat je niet goed vindbaar bent. Ze adverteren soms zelf wel in Google maar zijn in de organische (niet betaalde) zoekresultaten vaak niet vindbaar.


Marketinggedreven online marketing bureau's leveren meestal maatwerk, hebben een goed verhaal op de overons pagina, vertellen over hun visie in plaats van pakketten en in de teamsamenstelling zie je meer inhoudelijke medewerkers dan verkopers.


Bij THINK hebben we geen verkopers, alleen specialisten. Wij leveren maatwerk en hebben specialisten op het gebied van marketing strategie, SEO (zoekmachine optimalisatie, SEA (Google Ads), social media marketing, Analytics, en conversie optimalisatie.