Op basis van de prestaties die wij als bureau realiseren zijn we door Google geselecteerd als Google Partner.
Naast jarenlange ervaring in online marketing zijn alle medewerkers van Think Online gecertificeerde Google professionals. Onze medewerkers hebben hiervoor een opleiding genoten bij Google. Iedere 18 maanden worden examens afgelegd om de certificering te behouden. Hierdoor zijn onze adviseurs en SEA campagne specialisten altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en mogelijkheden.
Wist je dat campagnes die gebruik maken van geavanceerde opties minder betalen per klik dan campagnes die door ‘zogenaamde’ specialisten zijn ingesteld? Benieuwd of uw campagne optimaal presteert? Think Online kijkt graag mee! Neem contact op om een Google Ads Audit aan te vragen!
De term “gepseudonimiseerd” is een term die wordt gebruikt in de context van gegevensbescherming en privacy. Dit is een proces waarbij persoonlijke gegevens zodanig worden bewerkt dat dit niet meer naar een specifiek persoon te herleiden is. Er wordt een pseudoniem (een vervangende waarde) aan gekoppeld, zoals een nummer of een code, om de identiteit van de persoon te beschermen.
Het succes van online marketing meet je met data, niet met onderbuikgevoel. Gebruik KPI’s (Key Performance Indicators) zoals:
Met tools zoals Google Analytics, Google Ads en social media dashboards krijg je inzicht in wat werkt en wat geoptimaliseerd moet worden.
Benieuwd waar jouw kansen liggen? Laat ons een online marketing audit uitvoeren!
Google Consent Mode V2 is een wijziging in het cookiebeleid die zorgt voor meer controle over data en de naleving van nieuwe Europese wetgeving (DMA). Het niet naleven kan leiden tot opschorting van advertentiekanalen zoals Google Ads of Meta accounts.
Een sterke contentstrategie is meer dan alleen regelmatig content publiceren. Het begint met een duidelijk doel: wil je meer leads genereren, je merkautoriteit versterken of engagement verhogen?
Vervolgens is het essentieel om je doelgroep goed in kaart te brengen en content te creëren die aansluit bij hun behoeften en zoekgedrag. Een doordachte strategie omvat ook een diversiteit aan formats, zoals blogs, video’s en social media posts, en zorgt voor een samenhangende merkboodschap.
Daarnaast spelen distributie en promotie een grote rol, goede content heeft pas impact als deze de juiste mensen bereikt. Tot slot is het meten en analyseren van de prestaties cruciaal om je strategie voortdurend te verbeteren.
Wil jij meer impact met je content? Ontdek onze aanpak!
De aandachtsspanne van Gen Z is kort, maar dat betekent niet dat ze oppervlakkig zijn. Je moet gewoon snel tot de kern komen. Grijp hun aandacht met creatieve visuele content, humor of een prikkelende vraag.
Belangrijk is dat je meteen laat zien wat de waarde is: wat heb je hen te bieden? Denk in memes, video’s, challenges, én maak het interactief. Want stilzitten doet Gen Z niet.
Meer weten over Gen Z? Check onze blog: Generatie Z met déze insteek zijn ze écht wel te bereiken.